26.4.2024
Tak predsa bude druhé! Ewa Farna potvrdila klebety fotkou bruška!

V tejto neveľmi radostnej dobe všetkých iste poteší aspoň nejaká dobrá správa. Po každodenných jóbovkách dobre padne informácia celkom iného charakteru. O jednu z nich sa postarala speváčka Ewa Farna (28). V jednom ozname ale zverejnila rovno dve dobré správy. Jej fanúšikovia sa za krátky čas dočkajú zrodu jej nového albumu a a ona zas svojho druhého potomka. Aj za jednu aj druhú novinu jej patrí veľká gratulácia.

Sympatická mladá speváčka Ewa Farna berie v živote všetko tak trochu zhurta. So svojou speváckou kariérou začala veľmi mladá, bola ešte iba žiačka základnej školy. No nie všetko, čo sa v jej živote udialo v spojení s popularitou bolo jednoduché a pekné. Poznačilo ju psychicky najmä to, aké hejty dostávala kvôli svojej hmotnosti. Také niečo nalomí azda každú ženu, tobôž keď je ešte v puberte. Zo svojich problémov sa chcela vyrozprávať aj v textoch piesní, zväčša veľmi vtipne, aby pomohla zdvihnúť nielen svoje sebavedomie, ale aj sebavedomie iných dievčat a žien. Veľkolepo sa jej to podarilo s piesňou Telo, ktorá je spojená aj s projektom.

Našťastie je Ewa Farna nezdolná levica, a tak sa jej postupne podarilo dokázať to, že ju verejnosť prijíma takú, aká je. Pred dvomi rokmi sa jej narodil synček Artuš, po ktorom túžili spolu s jej manželom Martinom Chobotom (32). Pred zrakom verejnosti syna ale veľmi chráni. "Svojho syna neukazujem zámerne. Je to človek, nie verejný majetok. Ja sama som spoznala, čo to je záujem verejnosti. Čo všetko si človek môže a nemôže dovoliť, keď je z neho verejná osoba. A to svojmu synovi neurobím. Nech si jedného dňa sám vyberie, či chce alebo nie," vysvetľovala dôvod, prečo nezdieľa jeho fotky a videá. Ewe sa podarilo dokonca zatajiť aj tehotenstvo do vysokého štádia. Svoje rastúce bruško ukázala vo videoklipe k piesni Ta o nás, podobne na to ide aj teraz.

V tejto krásne piesni plnej lásky odhalila Ewa svoje prvé tehotenstvo:

Príležitosť, ako tentokrát toto jej sladké tajomstvo zverejniť, našla Farna v možnosti ukázať hneď dve novinky v jednej. Na fotke ukazuje obal svojho nového albumu, v pozadí ktorého je jej odhalené brucho v pokročilom štádiu tehotenstva. "Ako sme sľúbili, tu je tracklist a zadná strana albumu UMAMI. Toto 'dieťa' v podobe albumu sa narodí začiatkom decembra," oznámila Ewa Farna fanúšikom novinku. "Potom, ako je vidno, je na ceste aj ďalšie. Neviem zatiaľ, ako bude znieť, ale je jasné, že to bude veľká srdcovka," dodale speváčka aj jej ďalší dôvod k tej najväčšej radosti. Ako sa dalo čakať, okamžite po zverejnení sa začali valiť na jej instagramový profil v komentároch gratulácie od fanúšikov aj kolegov.

"Som veľmi šťastná, že som naplnená ako mama, manželka a speváčka. Prežívam nádherné obdobie svojho života. Dúfam, že mi nikto nezávidí, ale už sa naozaj nemám na čo sťažovať," povedala pred časom Ewa Farna v rozhovore pre reláciu Život vo hviezdach. Šťastie speváčke praje takmer vo všetkom. Jej manžel je aj jej poradcom v hudobnej tvorbe a hoci jej kapelu prednedávnom oupstil, stále prispieva do je repertoáru ako skladateľ, aj gitarista. Navyše sa na neho môže spoľahnúť aj pri výchove ich potomka, aj preto si zrejme trúfla napriek veľkej pracovnej zaneprázdnenosti na druhé dieťatko.