27.4.2024
Marta Jandová šokuje smutným priznaním! Krutá šikana kvôli jej otcovi!

Nie všetci berú s nadšením, že sa v šoubiznise objavuje toľko hereckých či speváckych rodinných klanov. Rolu v tom hrá iste aj závisť, hoci v mnohých prípadoch ide skutočne o talentovaných ľudí bez ohľadu na to, koho sú potomkami. Marta Jandová (47) sa presadila celkom sama bez pomoci svojho slávneho otca Petra Jandu (79) z Olympicu v Nemecku, kde ho nikto nepozná. No byť dcérou slávneho otca malo aj odvrátenú tvár. Ako dieťa bola vraj práve pre jeho slávu šikanovaná. Dodnes na túto zlú skúsenosť nedobre spomína, lebo jej vraj až takmer do dospelosti zamávala sebavedomím.

Sympatická speváčka Marta Jandová je populárnou nielen v Česku a na Slovensku, ale aj v Nemecku. Viackrát už zasadla do poroty aj v jojkárskej talentovej súťaži ČSMT, kde žiari aj aktuálne. Veľmi sa teší na vynikajúci kolektív, kde si všetci dobre rozumejú a v súťaži sa blysli skutočné talenty podľa jej gusta. Dokonca spomenula, že je to lepšie ako v Nemecku, kde bola tiež členkou poroty v speváckej súťaži. Tam išlo podľa nej viac o outfity a vizáž, ako o samotný výkon. Nie je ale ani celkom zato, aby vyhrávali tí, čo majú nejaký silný príbeh, čo tiež zvádza k ich nadhodnoteniu. Jednoducho má vyhrať ten najlepší, aj keď celkom na prvé miesto dáva charizmu.

V rozhovore pre Expres.cz si spomenula, ako si aj ona musela vybojovať svoje miesto na slnku. Nikto sa preto, že bola dcérou slávneho rockera neskláňal, naopak, jej triedna učiteľka si vraj na ňu už od prvej triedy riadne zasadla. "Na základnej škole som mal triednu učiteľku, veľkú súdružku, ktorá pravdepodobne nenávidela môjho otca. Hovorila o mne, že som malý, rozmaznaný hajzlík. Pritom ja som bola šesťročné dievča, ktoré nič zlé neurobilo, ale dostala som po nose. Dokonca mi chcela dať dvojku zo správania len preto, že spolužiak priniesol do triedy fotky, kde bolo vidieť prsia, na všetkých sa kričalo, ale na mňa najviac. Ja jediná som mala odísť s dvojkou zo správania, pretože som to nenahlásila," zaspomínala si speváčka.

Martina dcérka, našťastie, nič podobné nezažíva:

"Čokoľvek som urobila, hneď prišlo pokarhanie, poznámka, takže moja mama to už raz nevydržala a prišla ma do školy brániť. Vždy som si myslela, že je to moja chyba, takže moja učiteľka mala veľký vplyv na moje nízke sebavedomie, ktoré som potom na základnej škole mala," pokračovala v spomienkach. "Skrátka nie je fajn mať slávnych rodičov, veľa ľudí vám to dá zožrať," myslí si Marta Jandová. Vždy sa snažila spolužiakom nehovoriť, že slávny Petr Janda je jej otec, vedeli to zvyčajne iba jej najlepšie priateľky. Neskôr sa na rok odsťahovala do USA a potom do Nemecka, kde aj odmaturovala. Tam začala ako speváčka celkom od nuly, ale podarilo sa jej presláviť so skupinou Die Happy.

Marta má s otcom výborný vzťah:

Srdce ju však ťahalo späť do rodnej Prahy a aj keď do Nemecka chodí často, kde je aj so skupinou Die Happy stále populárna, kariéru napokon uprednostila v Česku. Je veľmi rodinne založená. Má skvelého muža lekára a dcérku Marušku (8), ktorá je tretiačka na základnej škole. Tá ale našťastie nemá také problémy, ako mala Marta v jej veku. Chodí do štátnej školy a deti sú v súčasnosti podľa Jandovej oveľa sebavedomejšie. Dcérka je všestranne nadaná. Šikovná je aj v športe, ale veľmi rada sa predvádza pred zrkadlom a stále spieva. Marta uznáva, že hlas má naozaj dobrý, ale ešte je veľmi malá nato, aby sa dal určiť smer jej profesionálnej dráhy.