29.3.2024
Adele ohúrila krásou a dokonalou figúrou! Odborník už ale varuje, môže to byť nebezpečné!

Po šiestich rokoch konečne vydáva slávna britská speváčka Adele (33) ďalší album, na ktorý jej priaznivci netrpezlivo vyčkávali. Zrejme mala speváčka viaceré dôvody, prečo sa tak dlho nemohla naplno venovať spevu a nahrávaniu. Jedným z nich bol akiste aj rozvod, ktorý má už ale zdarne za sebou. Nepochybne to ale bolo náročné obdobie aj kvôli jedinému synovi, ale aj pre požiadavky jej muža, že nikdy nespomenie v piesňach nič o ňom a ich vzťahu. Trpké chvíle si kompenzovala cvičením a zmenou životosprávy, vďaka čomu až neuveriteľne schudla.

Na pohľad veľmi sebavedomo vyzerajúca speváčka Adele nosila aj svoje obliny hrdo, hoci sa to vo svete celebrít veľmi nepripúšťa. Často bola kvôli tomu terčom rôznych nemiestnych narážok, no korpulentnejššie ženy boli rady, že ich niekto s hrdosťou zastupuje aj medzi hviezdami. To všetko sa ale behom roka radikálne zmenilo. Speváčka schudla 45 kíl a je z nej akoby iný človek. A opäť začali debaty, kde pre ňu podaktoré jej niekdajšie obdivovateľky nenachádzali pekné slová. "Najhoršie na tom boli brutálne diskusie, ktoré ženy viedli o mojom tele. Tie ma ku*evsky sklamali. Tie ma ranili," požalovala sa Adele pre Vogue.

Vynikajúca speváčku s nezameniteľným hlasom vraj trpela v posledných rokoch úzkosťou. Musela riešiť rozvod s manželom Simonom Koneckim (47) a odpovedať aj synovi na rôzne otázky s tým spojené. "Prečo nemôžeme žiť spolu?" bola jednou z nich. "Ľudia to jednoducho nerobia, keď sa rozvedú. Do pekla, ja neviem prečo. Spoločnosť to jednoducho nerobí," hovorila si sama pre seba. Prišla aj veľmi citlivá otázka od syna, ktorý sa pýtal, prečo už otca nemá rada. Chcela mu povedať, že má jeho otca rada, ale už jednoducho nie je zamilovaná. "Ibaže deväťročnému dieťaťu to nedáva zmysel," povzdychla si Adele. Jedna skladba na novom albume je preto venovaná synovi a odpovediam pre neho.

​Zistila, že proti jej úzkostiam pomáha cvičenie. Pustila sa do neho naozaj s veľkou vervou. "Nikdy mi nešlo v prvom rade o chudnutie, ale vždy o to, aby som sa stala silnou a aby som venovala sama sebe každý deň nejaký ten čas bez telefónu," tvrdí speváčka, po ktorej oblinách nie je teraz žiadna stopa. "Na cvičení som sa teraz stala dosť závislá. Cvičím dva alebo trikrát denne," vysvetľovala Adele svoju neuveriteľnú premenu. "Uvedomila som si, že keď cvičím, nemám žiadnu úzkosť, stres ani obavy. Hovorila som si, že ak dokážem, aby moje telo zosilnelo po fyzickej stránke, budem to cítiť a vidieť, potom možno jedného dňa dokážem fyzicky posilniť aj svoje emócie a myseľ..," opísala Adele pre Vogue hlavný dôvod svojho rozhodnutia.

Adele je na fotkách pre Vogue skutočne prekrásna:

Príspevok, ktorý zdieľa Adele (@adele)

Podľa odborníka, na ktorého sa obrátili v denníku New York Post, ale môže byť takýto extrémny tréning pre človeka nebezpečný. "Pravidelné cvičenie je základným prvkom zdravého životného štýlu. Ale cvičiť dva až trikrát denne je príliš veľa. Ak to v posilňovni preháňate, zaťažujete svoje telo a svaly. Vaše telo potom produkuje kortizol v reakcii na tento chronický stres a zvýšená hladina kortizolu môže potlačiť schopnosť imunitného systému chrániť telo pred chorobami," varuje lekár John Whyte. "Keď cvičíme, kladieme na svaly, kosti a orgány určitý tlak a námahu. Ak nedáme týmto častiam tela šancu sa po cvičení patrične zotaviť, ich funkcia sa môže začať zhoršovať," vysvetľuje lekár, ktorý inak schvaľuje úbytok hmotnosti, pretože nadváha neprospieva zdraviu, ale je za cestu bez extrémov. Adele sa snáď dostane do potrebnej rovnováhy a jej nová láska Rich Paul (39), športový agent a manažér LeBrona, jej k tomu dopomôže.

Príspevok, ktorý zdieľa Adele (@adele)