19°
29.3.2024
Je to oficiálne! Adele zverejnila dokonalú fotku s novou láskou, no ľudia sa pýtajú TOTO!

O britskej speváčke Adele (33) sa posledné mesiace hovorilo najmä v súvislosti s jej priam neuveriteľným schudnutím. Inak toh o nej nie je veľa známeho, hoci žije v LA, svoje súkromie si veľmi chráni. Manželstvo so Simonom Koneckim jej nevyšlo, rozišli sa v roku 2019 a tento rok sa definitívne skončilo aj ich manželstvo. Je preto veľmi opatrná, čo sa týka vzťahov s mužmi. Hoci ju spájali s britským raperom Skeptom, v júli prekvapila verejnosť úplne iným mužom po svojom boku.

Donedávna sa Adele na sociálnej sieti označovala za "single cat lady", ale to už nie je celkom iste pravda. Už v júli zjavne randila so športovým agentom Richom Paulom (39), keďže sa s ním ukázala na preplnenom štadióne počas finále NBA a komentátor ESPN Brian Windhorst  bez okolkov vyhlásil: "Rich Paul si na zápas priviedol svoju priateľku. Je to Adele." Tento afroameričan z Clevelandu je veľmi vplyvnou osobou v športovej oblasti. Paulova agentúra okrem iných hráčov NBA zastupuje LeBrona Jamesa, Bena Simmonsa, Johna Walla a Anthonyho Davisa, a možno aj to Adele na jej novom partnerovi mimoriadne imponuje.

Onedlho po zápase sa dvojica objavila spolu aj v istej talianskej reštaurácii v New Yorku. Na fotografiách, ktoré získal denník The Sun, sa Paul k Adele správal  láskyplne a údajne ju aj "hladil po chrbte a objal okolo pliec". Kým doteraz to ale bolo v rovine klebiet, tým už je koniec. V nedeľu Adele zverejnila na svojom profile na Instagrame čiernobielu fotografiu, kde sú k sebe obaja pritúlení, akoby bola svadobná. Pod fotku pridala iba srdiečko bez slov. Okrem tohto záberu zverejnila aj svoje farebné foto v čiernobielych šatách bez ramienok s nadýchanými rukávmi, ktorých strih dal vyniknúť jej štíhlej línii. Adele vyzerá naozaj skvelo a azda aj vďaka láske priam kvitne. Doteraz sa takto romanticky nevyfotila so žiadnym mužom. Ani so svojím exmanželom sa na záberoch veľmi neobjavovala.

Adele stál rozvod s otcom jej detí nemalé peniaze a v neposlednom rade sklamanie a zlomené srdce, nečudo, že je pri výbere partnera opatrná a nehrnie sa do vážneho vzťahu:

​Podľa britského denníka Daily Mail osoba blízka hviezdnemu páru uviedla, že ich románik je "nezáväzný" a ani jeden z nich ho zatiaľ neberie "super vážne". Obaja sa vraj spolu ale dobre bavia aj so spoločnými priateľmi. Adele vraj po boku Paula doslova rozkvitla. "Baví sa a je spoločenská, veľmi sa uvoľnila. Už nie je taká uzavretá, ako keď bola vydatá. Žije svoj život a darí sa jej skvele. Užíva si leto so svojím malým synom Angelom a väčšinu času trávi v Los Angeles." Ale podľa zverejnenej fotografie to až tak celkom nezáväzné medzi nimi zrejme nebude. Koncom augusta sa zúčastnili na narodeninovej oslave manželky LeBrona Jamesa Savannah v západnom Hollywoode. Dvojica sa správala, akoby to bolo "čoraz vážnejšie", potvrdil zdroj portálu People.

Adele poprvýkrát zverejnila spoločnú fotografiou s jej novým priateľom:

Príspevok, ktorý zdieľa Adele (@adele)

"Na oslavu LeBrona Jamesa išli spolu. On ju často vodí medzi svojich priateľov. Zdá sa, že si so všetkými rozumie," prezradil zdroj pre People. Oficiálne zverejnenie vyvolalo veľký záujem medzi fanúšikmi slávnej speváčky, ale ozvali sa aj kritické hlasy vzhľadom na jej spevácku kariéru. V diskusii, ktorá sa rozbehla pod príspevkom Adely, jej síce mnohí gratulovali, no nemenej z nich zjavne viac zaujíma úplne iná otázka - kedy konečne vyjde jej ďalší album. "Ok, Adele, pekné, ale tá hlavná otázka je, či sa konečne dočkáme albumu," priamo sa opýtal jeden fanúšik a desiatky, až stovky ďalších chceli počuť odpoveď. Všetci na neho čakajú už takmer šesť rokov, ten posledný s názvom 25 vyšiel v novembri 2015. Ale zrejme sa dočkajú zakrátko, jeden priateľ speváčky sa vraj rozplýva nad "úžasnou" novou hudbou, ktorú počul z jej pripravovaného albumu.