13°
28.3.2024
Pozor na PODVOD, nenaleťte! Zneužili Kaliho, Simu, Ďuricu, Jaroša aj pamiatku Paľa Demitru!

Je až neuveriteľné, čoho sú niektorí ľudia schopní. S vidinou ľahkého zárobku neváhajú zneužiť aj známe mená. Aktuálne si vytipovali Kaliho, Simu, Mira Jaroša, Adama Ďuricu a Marcelu Laiferovú, ktorí mali podvodníkom priniesť rýchly zisk.

Rôzne falošné profily známych osobností lákajúcich ľudí na súťaže či kúpu produktov nie sú už ničím výnimočným. Ale pozývať ľudí na koncert plný známych mien a dať si prácu aj s výrobou plagátiku, to je iná káva.

Ešte nechutnejšie na celom podvode je to, že sa schováva za meno zosnulého skvelého hokejistu Paľa Demitru a navonok sa tvári ako akcia na podporu športu, čo má aj v názve - Spolu pre šport.

Mená na plagáte sú skutočne lákavé:

​Koncert a podpisová akcia olympionikov by sa mal uskutočniť 31. augusta a 1. septembra v Drahovciach, hlási plagátik, ktorý koluje po internete. Na to, že ide o výmysel upozornil Miro Jaroš. "POZOR PODVOD! Táto akcia kolujúca internetom je vymyslená, nikto z nás účinkujúcich o nej nevie. Ak vám na ňu budú ponúkať vstupenky, určite ich NEKUPUJTE," varoval fanúšikov na sociálnych sieťach.

Pridala sa aj Sima. "Absolútne netuším, kto za týmto podvodom stojí, ale tento koncert, keď náhodou uvidíte plagát alebo predaj lístko, tak tento koncert v Drahovciach nie je, je to podvod. Komunikujem aj s Kalim, Adamom Ďuricom, ktorí tiež absolútne nevedia o tom, žeby nejaký takýto koncert mal byť," varuje Sima v instastories. Ostáva veriť, že podvodníkom už niekto nenaletel, hoci podľa informácií na plagáte sa ani nedá zistiť, kde by si mal človek kúpiť na danú akciu lístky a uvedená agentúra neexistuje. Snáď ide len o recesiu a cieľom nie je skutočne okrádať ľudí, no faktom je, že uvedených umelcov sa takáto diskreditácia iste nepríjemne dotýka.