16°
26.4.2024
TOTO je skutočná Britney?! Praskli jej nervy a zverejnila príspevok plný hnevu a vulgarizmov!

Zdá sa, že 14. júl 2021 sa stal pre Britney Spears zlomovým. Aj keď sudkyňa zamietla jej žiadosť o podanie trestného obvinenia na jej otca Jamieho pre zneužitie opatrovníctva, dovolil jej najať si konečne právnika podľa vlastného výberu. Ten pôvodný jej bol určený losangelským súdom v roku 2008, a zdá sa, že veľa toho pre lepšie životné podmienky svojej prominentnej klientky nespravil. Speváčka však teraz prekvapuje svojou úprimnosťou a sebavedomím, s akým sa rozhodla opäť zabojovať o slobodu s vlastnou rodinou.

Britney Spears (39) sa na sociálnej sieti skutočne po prvýkrát od založenia profilu poriadne rozohnila a nechýbali ani vulgarizmy. Tie patrili neprajníkom, ktorým sa nepáčia jej amatérske tanečné videá. Avšak oveľa viac šokovala tým, že sa bez servítky obula nielen do svojho otca, ktorý jej údajne už roky robí zo života peklo, ale pustila sa aj do svojej sestry Jamie Lynn, ktorá ju vraj taktiež počas vyše 12 rokov trvajúceho opatrovníctva sklamala.

Britney doslova napísala, že "opatrovníctvo zabilo jej sny" a skritizovala aj jej mladšiu sestru za to, že ešte v roku 2017 vystúpila na pódiu pri príležitosti odovzdávanie cien Radio Disney Music Awards s jej piesňami. Jamie Lynn sa pritom iba niekoľko dní dozadu vyjadrila na tému opatrovníctva a vyjadrila želanie, aby už konečne prieťahy skončili. Nebolo pritom jasné, či si želá ukončenie opatrovníctva v prospech jej sestry, avšak pravdou je, že sa za dlhé roky nikdy neobjavila na pojednávaní, aby sa za ňu postavila. "Nepáčilo sa mi, keď sa moja sestra objavila na odovzdávaní cien a predviedla MOJE piesne v nejakých remixoch!!!!! Môj takzvaný 'systém podpory' ma hlboko zranil!!!!" nešetrila výkričníkmi a je jasné, že "systém podpory" mala byť jej mladšia sestra, ktorá sa nikdy výraznejšie nepostavila na stranu svojej sestry, naopak, netajila svoju náklonnosť k údajne despotickému otcovi Jamiemu.

Britney spomeula aj toto vystúpenie z roku 2017, na ktorom si trojica speváčok, vrátane jej sestry Jamie Lynn zaspievali jej zremixované hity. Na záberoch síce Britney nadšene tlieska svojej mladšej sestre, avšak zdá sa, že to nebolo práve úprimné:

V príspevku si tiež podala "hejterov", ktorí posmešne komentujú jej tanečné videá, ktoré v pravidelných intervaloch pridáva na svoj instagramový profil. "Pre tých z vás, ktorí sa rozhodli kritizovať moje tanečné videá. V dohľadnej dobe nebudem vystupovať na žiadnom pódiu pri podmienak, keď môj otec rozhoduje o tom, čo si oblečiem, poviem, urobím, alebo čo si mám myslieť," napísala rozhodne, čím naznačila, že práve nedostatok slobody stál za jej rozhodnutím zrušiť rozprávkovo platený rezidenčný kontrakt na vystúpenia v Theatre Parku v Las Vegas. "Radšej budem zdieľať videá, ÁNO, rovno z mojej obývačky a nie na pódiu vo Vegas, kde boli niektorí ľudia tak strieskaní, že mi nedokázali ani podať ruku," prekvapuje úprimnosťou Britney ďalej v príspevku. Naznačila, že jej nebolo dovolené vystupovať s novými piesňami, a mohla spievať len zremixované pôvodné hity z jej repertoáru. V komentároch jej okrem množstva fanúšikov vyjadrilo podporu aj niekoľko známych tvárí ako napríklad herečka Selma Blair, jej niekdajšia párty kamarátka Paris Hliton či make-up guru Jeffree Starr.

Britney sa v príspevku poriadne rozčúlila:

Príspevok, ktorý zdieľa Britney Spears (@britneyspears)

"Toto opatrovníctvo zabilo moje sny, takže jediné, čo mi zostalo, je nádej a nádej je jediná vec na tomto svete, ktorú je veľmi ťažké zabiť. Napriek tomu sa o to ľudia stále pokúšajú!" napísala ďalej speváčka, o ktorej financie, osobné záležitosti či kariérne stretnutia sú výlučne v rukách jej opatrovníkov. Tým je už spomínaný jej vlastný otec a čiastočne aj jej manažérka Jodi Montgomery, ktorá na seba prevzala časť Jamieho úloh po tom, ako bol v roku 2019 náhle hospitalizovaný kvôli vážnym zdravotným problémom. Avšak veľký posun v prípade nastal práve 14. júla 2021, sudkyňa Brenda Penny dala speváčke povolenie vybrať si nového právneho zástupcu, ktorý ju bude zastupovať. Svoju radosť z tohto malého, ale podstatného víťazstva Britney opäť oslávila videom na Instagrame, na ktorom robí kotrmelce či jazdí na koni. Zdá sa, že v speváčke opäť vzbĺkol plamienok nádeje, že sa jedného dňa opäť stane svojprávnym človekom, o čom svedčí aj tento nezvyčajne sebavedomý príspevok. Ďalšie pojednávanie bude koncom septembra a Britney už zjavne nikomu nič nedaruje.