22°
Anastázia
30.4.2024
Hviezdny spevák sa stal otcom! Partnerka akoby ani nerodila a bábo má hrdé meno!

Niekedy netreba poznať toho druhého celé roky na to, aby človek vedel, že je to ten pravý. Podobne to cíti aj známy spevák Jason Derulo, ktorý svoju polovičku spoznal iba krátko pred pandémiou vo fitku, ktoré obaja navštevovali. Speváka krásna fitneska očarila v prvom rade zjavom, avšak časom zistil, že si rozumejú aj ako ľudia a spája ich okrem vášni k športu aj rovnaký zmysel pre humor. Nuž a rok sa s rokom stretol a dvojica sa dozvedela tú najkrajšiu správu, že sa stanú čoskoro rodičmi. Ich malý synček prišiel na svet pred pár dňami a spevák zverejnil dojemné video z ich veľkého dňa.

Spevák Jason Derulo (31) sa stal poprvýkrát otcom. Synček, ktorému spolu s partnerkou, fitnesskou Jenou Frumes (27) dali hrdé kráľovské meno Jason King, prišiel na svet 8. mája 2021 a rodičia zachytili krásne momenty na kameru a svoju radosť zdieľali s miliónmi fanúšikov na sociálnej sieti.

Jason a jeho partnerka iba krátko pred pôrodom zabávali fanúšikov na Instagrame vtipnými skečmi a videami, ktoré boli dôkazom toho, že bude u Derulovcov v rodine v budúcnosti veselo. Avšak najnovším videom azda najviac potešil väčšinu fanúšikov. Na ňom zachytáva cestu do pôrodnice a na budúcej mamičke nebadať ani náznak bolesti začínajuceho sa pôrodu. Avšak tie najkrajšie zábery prídu na konci, keď maličkého chlapčeka prinesie emóciami presýtenému oteckovi personál pôrodnice na tzv. bonding, a spevák si drobné telíčko s láskou priloží na hruď.

Dvojica zabáva svojich fanúšikov a vtipnými spoločnými videami:

"Najšťastnejší deň v mojom živote  bol ten, keď som si priniesol domov nášho malého chlapčeka. Má nesmierne šťastie, že má tak silnú a starostlivú hrdinku za mamičku!" napísal dojatý novopečený otec k videu, ktoré za krátku chvíľku dosiahlo viac ako dva milióny videní a množstvo gratulácií. Aj Jena sa na Instagrame zverila s novým prírastkom, avšak na svoj profil zvesila sériu fotografií, na ktorých sa okrem synčeka pochválila aj dokonalou popôrodnou figúrou. V čiernej spodnej bielizni sa vynímalo dokonale ploché bruško a jediné, čo dokazuje, že sa Jena stala pred pár dňami mamičkou, sú vložky v podprsenke, ktoré bránia pretečeniu materského mliečka. "Život má teraz oveľa väčší zmysel, som taká vďačná. Som do toho chlapečka tak zaľúbená, je pre mňa všetkým, čo som nikdy nevedela, že budem potrebovať," napísala pod príspevok a pridala aj vyznanie lásky oteckovi Jasonovi.

Spevák pridal na sociálnu sieť dojemné video, ktoré zachytáva priebeh pôrodu a šťastné chvíle po narodení synčeka:

Príspevok, ktorý zdieľa Jason Derulo (@jasonderulo)

Jena sa na Instagrame pochválila dokonalou popôrodnou figúrou:

Príspevok, ktorý zdieľa JENA (@jenafrumes)

Jason Derulo sa okrem hudby, kde momentálne boduje hitom Love Not War, venuje aj tvorbe krátkych vtipných videí na obľúbenej platfrome TikTok. Na nej má viac ako 47 miliónov sledovateľov, čo je takmer o 40 miliónov viac ako na Instagrame, avšak celkom zaslúžene. Pri tvorbe skečov je nápaditý, vtipný a dokáže si vystreliť sám zo seba a s láskou aj zo svojej krásnej partnerky, ktorá mu pri tom výborne sekunduje. Zdá sa tak, že s rodinou speváka bude ešte na sociálnych sieťach veľká zábava a fanúšikovia sa už teraz nevedia dočkať, keď bude súčasťou ich zábavných videí aj maličký Jason King.