12°
25.4.2024
Konečne je to oficiálne potvrdené! Ivana Gottová zverejnila to, čo už všetci tušili!

Uplynul už rok a pol odkedy navždy opustil tento svet geniálny spevák, charizmatický muž a dobrý človek, Karel Gott (†80). Odvtedy jeho fanúšikovia márne čakajú na sľubovaný megakoncert na jeho počesť, ale aj na film, či vydanie knihy. Vo všetkých prípadoch je ale vinníkom meškania pandémia.

Po dlhom čase sa konečne ozvala vdova po zosnulom spevákovi Karlovi Gottovi, Ivana Gottová, a priniesla nové správy. Všetci už netrpezlivo čakajú na uskutočnenie odloženej premiéry dokumentárneho filmu o majstrovi, vydanie autobiografickej knihy, ako aj realizáciu koncertov, neodohraných z dôvodu opatrení pre covid-19. No ako už zrejme všetci tušili, tak skoro sa nedočkajú. Teraz to potvrdila už aj vdova po majstrovi.

Ivana Gottová sa rozhodla, že teraz nastal ten správny čas, aby verejne oznámila, čo sa deje ohľadom projektov na počesť jej slávneho zosnulého manžela. "Veľmi ma mrzí, že všetkým manželovým priaznivcom, aj tým, ktorí sa na plánované projekty tešili, musím oznámiť, že sa dokumentárny film Karel, spomienkové koncerty Pocta Karlovi Gottovi, aj vydanie jeho knižnej autobiografie posúvajú. Rozhodla som sa tak po dlhej a zrelej úvahe, a to najmä z dôvodu pretrvávajúcej pandemickej situácie v ČR i vo svete spojenej s ochorením covid-19. Pevne však verím, že v záujme zdravia nás všetkých ma pochopíte," uverejnila Ivana oznam pre verejnosť. Konečne sa rozhodlo aj o nových termínoch všetkých akcií.

Hoci bolo jasné, že to príde, smrť Karla Gotta ľudí aj tak vzala:

​Na spomienkové koncerty si budú musieť fanúšikovia Zlatého slávika ešte počkať. "Obávame sa, že hromadné akcie a koncerty budú v najbližšej dobe ešte veľmi obmedzené. Aby sme nemuseli znižovať počet miest v O2 aréne, a aby sa spomienkových koncertov Pocta Karlovi Gottovi mohli zúčastniť všetci, ktorí si zakúpili vstupenky, rozhodli sme sa presunúť termín na jún budúceho roku," prehlásila Ivana Gottová a upresnila, že koncerty sa uskutočnia 19. a 20. júna 2022. Vstupenky zakúpené na pôvodný či náhradné termíny koncertov zostávajú aj naďalej v platnosti a nie je treba ich vymieňať. To zrejme všetci, ktorí sa už dlho tešia na piesne svojho idolu v podaní známych spevákov, vzali s pochopením.

Z důvodu přetrvávající pandemické situace spojené s onemocněním COVID-19 se posunují plánované projekty, které nesou...

Uverejnil používateľ Karel Gott Štvrtok 1. apríla 2021

Autografia Karla Gotta sa už vraj naozaj dokončuje. "Som si veľmi dobre vedomá toho, že žiadna iná autentická autobiografia môjho manžela Karla Gotta už nebude vydaná. Cítila som preto povinnosť tieto materiály verejnosti v knihe poskytnúť. Bola by veľká škoda, keby som o ne manželových priaznivcov ochudobnila," ospravedlnila sa vdova za meškanie v súvislosti s vydaním očakávanej publikácie. "Môžem už teraz prezradiť, že kniha bude veľkoformátová a bude obsahovať na 700 stranách okrem manželových textov, ktoré stihol dopísať ešte počas svojho života, tiež okolo 1700 fotografií a dokumentov. Verte mi, že knihu dokončujem s celým tímom s najlepším vedomím a svedomím tak, aby tu po zosnulom manželovi zostala dôstojná pamiatka a bola presne v súlade s jeho predstavami, a aby z nej mala radosť celá jeho rodina, ale predovšetkým vy, jeho verní priaznivci a drahí fanúšikovia," potešila Ivana tých, ktorí sa chystajú ju zakúpiť.

Upútavka na dokument Karel je vonku už polroka:

A aby ubezpečila fanúšikov nebohého Karla Gotta, že na nich nezabúda, dodala aj niečo na ich povzbudenie. "Dúfam, že pandemická sitácia sa bude lepšiť a že sa život začne postupne vracať do normálu. Ďakujem všetkým, ktorí mi neustále posielajú krásne listy, emaily a odkazy a zo srdca si prajem, aby všetci, ktorí mali nášho milovaného Karla radi, naše rozhodnutie pochopili. Prajem vám veľa pevného zdravia, nervov a optimizmu do ďalších dní, týždňov a mesiacov. Veľmi na vás myslím, vaša Ivana Gottová," ukončila svoj odkaz fanúšikom. Termín vydania knihy sa plánuje na júl 2021, k nedožitým 82. narodeninám Karla Gotta, miláčika českého, slovenského, ale aj nemeckého národa. Dokumentárny film Karel sa uvedie do kín o pár mesiacov neskôr, premiéru bude mať 30. septembra. Tak snáď sa všetko konečne podarí zrealizovať a Ivana nebude musieť už po niekoľkýkrát termíny opäť posúvať.