13°
Galina
3.5.2024
Najnovšia fotka Britney s pubertálnymi synmi poriadne šokovala! TOTO ľudí nenechalo chladnými!

Neuveriteľných pätnásť rokov ubehlo od narodenia prvého syna popovej princeznej a speváčky hitov ako Baby One More Time či Toxic. Žiaľ, už je to taktiež dlhých 12 rokov, odkedy ju má v plnom opatrovníctve jej otec Jamie od jej verejného psychického zrútenia. Vtedy svoj hnev vyventilovala na dotieravom fotografovi a svojej blond hrive, ktorej sa celkom zbavila. Zdá sa však, že speváčke a dvojnásobnej mame svitá na lepšie časy a pomalými krokmi sa blíži k vytúženej slobode. Taktiež si užíva občasnú prítomnosť svojich synov, ktoré má kvôli jej mentálnemu stavu v plnej opatere jej exmanžel Kevin Federline.

Mladší zo synov speváčky Britney Spears (39), 14-ročný Jayden, zdieľal na sociálnej sieti vzácny záber v spoločnosti svojej slávnej mamy. Spolu so straším bratom Seanom stoja pred objektívom v objatí s mamou a trojica doslova žiari šťastím, a nie je to len romantickým západom slnka v pozadí. Avšak jeden detail bije do očí, chlapci za posledné roky poriadne vyrástli.

Okolo speváčky je momentálne poriadne rušno, kolotoč súdov striedajú obvinenia zo zlého mentálneho stavu či rôzne konšpirácie. Rozruch taktiež vzbudil nedávno odpremiérovaný dokument s názvom Framing Britney, ktorý podrobne opisuje tienisté stránky jej života. A tak nečudo, že jej dobre padne únik od trpkej reality napríklad aj v podobe dlhej prechádzky v prírode v spoločnosti jej dvoch milovaných synov. Tých má v opatere jej exmanžel Kevin, z toho dôvodu chlapcov v matkinej prítomnosti často nevidno, a preto mnohých fanúšikov ich aktuálne fotky poriadne zaskočili a potešili zároveň.

Britney v roku 2005 venovala svojmu vtedy nenarodenému synovi Seanovi dojemnú pieseň Someday (I will understand) a ukázala aj rastúce tehotenské bruško:

Ikona tínedžerov na prelome tisícročí vyzerala v pohodlnom športovom oblečení a slnečných okuliaroch ako hocijaká iná mama na svete. Aj keď si chlapci nesňali z tváre ochranné rúška, je jasné, že sa z prítomnosti mamy veľmi tešia. Trojica sa v zábere pri jednom z kalifornských kaňonov postavila chrbtom k slnku, čo za nimi vytvorilo akúsi žiaru, ktorá jedinečnosť momentu a radosť trojice so spoločného výletu ešte umocňuje. Fotografiu zdieľala jedna z mnohých fanúšikovských stránok venovaných synom Britney Spears, a fanúšikovia ho okamžite obsypali množstvom komentárov. "Toto ma zaplavilo takou radosťou, Britney si zaslúži to najlepšie a verím, že jej situácia sa obráti k lepšiemu," napísal jeden z mnohých fanúšikov pod fotografiu.

Avšak azda najviac šokoval fakt, akí veľkí už chlapci sú. Na fotke sú pomaly o hlavu vyšší od mamy, čo viacerí fanúšikovia okamžite okomentovali. "Toto je úžasné, obaja sú už tak veľkí. Ako správni synáčikovia budú svoju mamu v živote chrániť," napísala jedna z fanúšičiek a mnohí jej dali za pravdu. Britney sa môže skutočne pochváliť obrovskou a lojálnou základňou fanúšikov po celom svete. Tí najskalnejší kvôli nej vytvorili hnutie s názvom Free Britney, ktoré sa aktívne zaujíma o prebiehajúce súdy, koná protestné akcie proti jej otcovi a opatrovníctvu, ktoré nad speváčkou má a vyjadrujú jej podporu na sociálnych sieťach. Avšak niektorí to predsa len trošku preháňajú, a to najmä šírením rôznych konšpiračných teórií napríklad o tom, že je speváčka väznená v útrobách jej kalifornskej vily a jej priateľ, model Sam Asgahri je v skutočnosti jej strážca. Samotná speváčka podobné scenáre poprela, a tvrdí, že je momentálne šťastná a užíva si naplno svoj súkromný život.