Jozef
19.3.2024
Ďalšia svadba na obzore! Speváčka sa pochválila dokonalým zásnubným prsteňom!

Hektický život hviezd dokáže za krátky čas priniesť životné situácie, ktoré bežný človek nezažije azda ani za celý život. Známa americká popová hviezdička stihla v krátkom rozpätí niekoľkých rokov zažiť na vlastnej koži tragický teroristický útok na vlastnom koncerte, smrť svojej bývalej lásky, dať kopačky snúbencovi a zakrátko sa opäť zasnúbiť. A popri tom sa stala aktuálne jednou z najväčších a najoceňovanejších popových hviezd.

Americká speváčka Ariana Grande (27) sa už nejakú dobu netají tým, že je až po uši zamilovaná. Teraz ale spôsobila na sociálnej sieti šialenstvo, keď sa pochválila obrovským zásnubným prsteňom, ktorý jej venoval jej priateľ, 25-ročný Dalton Gomez.

Partner svetoznámej speváčky je pomerne neznámy realitný maklér, s ktorým sa dala Ariana dokopy iba začiatkom roka 2020. Ľudia z pozadia biznisu s nehnuteľnosťami v luxusných štvrtiach Los Angeles ho však opisujú ako vychádzajúcu hviezdu v odbore, a tak nečudo, že vzťah s hviezdou svetového formátu si poistil vskutku luxusným kúskom.

Ariana stihla byť vo svojom mladom živote už aj Ženou roka:

"Navždy a ešte o niečo viac," komentovala Ariana tajuplne, no stručne sériu amatérskych fotografií, na ktorých leží v objatí Daltona, či ukazuje žiarivý prsteň na ruke. Kombinácia masívneho drahokamu a perly je jasným dôkazom, že sa mladý maklér buchol poriadne po vrecku. A nie je sa mu ani čo čudovať, o speváčkino srdce v minulosti zápasili už mnohé hviezdy. Radostnej správe sa potešilo nielen množstvo fanúšikov, ale aj známych tvári. Zablahoželala jej aj šťastne vydatá kamarátka, modelka Hailey Bieber. "Jaaaaaaaaj, som z vás tak šťastná!" komentovala pod fotografiou manželka speváka Justin Biebera.

Ariana sa pochválila luxusným šperkom na sociálnej sieti a správou o zásnubách spôsobila medzi fanúšikmi šialenstvo:

Príspevok, ktorý zdieľa Ariana Grande (@arianagrande)

Ariana Grande má celkom zaujímavý milostný život, žiaľ, poznačený aj tragédiou. Iba pár mesiacov po tom, ako sa rozišla z raperom Mac Millerom, si vzal mladý umelec život. V tom čase už randila speváčka s iným umelcom, komikom Peteom Davisonom. Iba po pár mesiacoch sa pár zasnúbil, no rovnako rýchlo ich láske zazvonil umieráčik. Vzťah s realitným maklérom je rovnako čerstvou záležitosťou, a tak sú mnohí fanúšikovia zvedaví, či tentokrát rýchle vzplanutie ich lásky skutočne vydrží a zazvonia aj očakávané svadobné zvony. Mohol by ich čakať bezstarostný život, majetok Ariany sa odhaduje zhruba na 150 miliónov dolárov.