14°
26.4.2024
Celeste Buckingham priznala zdravotné problémy! Fanúšikovia sa obávajú, je to ONO?!

Obľúbená slovenská speváčka so zaujímavým rodokmeňom sa momentálne zdržiava s rodičmi na exotickej Madeire. Dopriava si zaslúžený oddych po hektických rokoch na výslní česko-slovenskej hudobnej scény. Prednedávnom verejne priznala, že zvádza boj s vážnymi problémami, ktoré sa týkajú jej duševného a aj fyzického zdravia. Preto nie je žiadnym prekvapením, že svoje útočisko našla u rodičov, mimo zvedavých pohľadov a nablýskaného sveta šoubiznisu.

Speváčka Celeste Buckingham (25) sa krátko po tom, ako priznala verejnosti svoj problém s psychickou poruchou zvanou dysmorfofóbia, teda neopodstatneným strachom z vlastnej škaredosti, vybrala za svojimi rodičmi na slnečnú Madeiru, kde žijú. Podľa príspevkov na sociálnej sieti pobyt mimo Slovenska a pracovných povinností speváčke prospieva, no zdá sa, že ju zdravotné problémy neobchádzajú ani na tomto ostrove večnej jari.

Celeste sa svojim sledovateľom na sociálnej sieti pravidelne pripomína prostredníctvom krásnych záberov tamojšej prírody. Tá je podľa nej veľkou inšpiráciou pre texty piesní, ktoré chystá pre fanúšikov jej hudby. Avšak aj v ostrovnom raji sa vyskytli problémy a, žiaľ, opäť sa týkali speváčkinho zdravia. Celeste veľmi dobre vie, aké krehké je ľudské zdravie, najmä potom, čo sa v živote musela popasovať s anorexiou, a neskôr aj spomínanou dysmorfofóbiou.

Na Slovensku Celeste poctivo dodržovala karanténu, avšak hneď ako to bolo možné, zbalila kufre za rodičmi na slnečnú Madeiru:

"Po niekoľkých dňoch zdravotných problémov sa konečne cítim lepšie," napísala pod fotografiu, na ktorej vkusne upravená Celeste pózuje pri farebných kvetoch. Avšak mnohým napadlo, či speváčku neohrozil nebezpečný a všadeprítomný koronavírus. Na Madeire sa však celkové čísla prípadov pozitivity rátajú iba v niekoľkých stovkách a ostrovania sa môžu pochváliť jedným z najnižších čísel infikovaných vôbec. "Nebojte sa, našťastie nič vážne, ale uvedomila som si, že človek má pocit, že dokáže všetko, kým je zdravý, a berie to ako samozrejmosť. Treba si vážiť svoje telo, a tak dnes si prajem, aby sme všetci boli šťastní a zdraví. Pozdravujem zo slnečnej Madeiry," odkázala fanúšikom na Instagrame speváčka.

Celeste Buckingham sa fanúšikom prihovára z exotickej Madeiry prostredníctvom Instagramu, nedávno sa posťažovala na menšie zdravotné problémy:

Zdá sa, že so zdravím krásky s exotickými americko-iránsko-írsko-ruskými koreňmi sa asi iba pohralo svieže ostrovné počasie. Avšak mnohých zaujal práve Celstin vzhľad a pod fotkou sa spustila spŕška komplimentov, medzi nimi aj od známeho slovenského moderátora Marcela Forgáča. "Micka, krásna si," napísal k fotke a pripojil aj srdiečko. Dámy zas oceňujú Celestinu pozitívnu energiu, ktorá srší nielen z fotiek, ale aj z jej komentárov. "Dávate mi veľa pozitívnej energie, stačí jedna foto, jeden príspevok, a je to tam," napísala jej istá fanúšika s prianím zdravia aj šťastia. Celeste sa teda na svojich priaznivcov môže spoľahnúť a zdá sa, že ich aj snáď čoskoro poteší novým hudobným počinom, inšpirovaným životom a prírodou krásnej Madeiry.