13°
Valér
18.4.2024
Slávna speváčka má 44 rokov a už je babičkou!

Svetoznáma speváčka a textárka mnohých obrovských hitov sa prednedávnom stala po prvýkrát matkou. Jej "bábätká" však mali v tom čase už 18 rokov. Sia oznámila adopciu dvoch dospelých chlapcov iba v máji tohto roka, no a dnes oznámila ďalšiu skvelú novinku. Jeden z jej synov privítal na svete nie jedného, no rovno dvoch svojich potomkov. Zo speváčky sa tak stala mama a zároveň stará mama v jednom jedinom roku.

Speváčka Sia (44) iba v máji oznámila svetu, že sa stala matkou dvoch odchovancov detského domova, ktorí však pre dospelý vek viac nemohli zostať v opatere štátu. Vtedy asi ani netušila, že o tri mesiace ju jeden z chlapcov urobí babičkou a to rovno dvojnásobnou. Rodáčka z austrálskeho Adelaide novú životnú úlohu okomentovala celkom svojsky.

​​Najprv sa mohlo zdať, že vo veku 44 rokov bola Sia trošku staršia mamička, no teraz je z nej mladá babička. Speváčka hitu Chandelier či Cheap Thrills prezradila v podcaste DJ Zane pre Apple Music, že uplynulý týždeň v štvrtok privítal mladší z jej adoptívnych synov svojich vlastných potomkov, rozkošné dvojičky.

Speváčka svoju novú pieseň Together odspievala a odtancovala v šou Jimmyho Fallona naživo z karantény:

"Môj mladší syn nedávno privítal dve bábätká. Som p**i babka!!! Totálne ma to vydesilo. Ale nie, už som s tým okej," vyjadrila sa k novej životnej úlohe excentrická speváčka. Zároveň priznala, že aj jej druhý syn prišiel s novinkou. "Nedávno prezradil, že je gay. Úplne rozkvitol, je svetlo môjho života. Veľmi ho ľúbim," vyznala sa z citov Sia, ktorá tiež prezradila, že jej adoptívne deti ju nevolajú mama, ale "nana".

Sia preslávila aj talentovanú mladú tanečnicu Maddie Ziegler, tej jej zároveň krstnou mamou:

The first best day of my life.

Príspevok, ktorý zdieľa SIA (@siamusic),

V čase adopcie mali jej synovia 18 a 19 rokov a speváčka sa nechala počuť, že bola zdesená zo skorumpovaného systému, ktorý jej synov behom osemnástich rokov posielal z domova do domova až 18-krát. Ich ale mená speváčka neprezradila a rovnako je skúpa aj na akékoľvek informácie ohľadom identity jej dvoch adoptívnych synov. To isté sa dá čakať aj v prípade jej vnúčatiek, ktoré tak chce nepochybne chrániť pred médiami a verejnosťou.