Zatiahnuté, dažďové prehánky
24.4.2024
Adele pripomenula tragédiu. Ľudia ale žasnú z jej zmenenej tváre!

V nedeľu ubehli tri roky od strašnej tragédie, ktorá sa odohrala v londýnskom obytnom dome Grenfell Tower, Požiar si vyžiadal sedemdesiatdva nevinných obetí na životoch. Smutné výročie tragédie si pripomenula aj londýnska rodáčka a speváčka s hlasom ako zvon, Adele.

Obrovskú tragédiu spôsobil malý požiar v kuchyni, no v kombinácii s ďalšími faktormi sa z neho stala tragédia obrovských rozmerov. Speváčka Adele si po troch rokoch od horiacej hrôzy virtuálne uctila pamiatku obetí požiaru v londýnskom Grenfell Tower. Zároveň však ohúrila aj svojím zjavom, bacuľatú speváčku spred niekoľkých rokov by v nej spoznal už iba málokto.

​Speváčka okrem emotívnej ďakovnej reči, ktorú venovala organizácii bojujúcej za práva pozostalých a preživších tejto tragédie, predviedla aj ultra štíhlu tvár. Po bacuľatých líčkach ani stopy a speváčka asi z pietneho dôvodu zvolila oblečenie zakrývajúce jej telo od krku smerom dole. Tušila, že ak by odhalila ďalší dôkaz o jej drastickom schudnutí, odvrátila by pozornosť od skutočného posolstva jej nahrávky. Aj tak ale mnohé komentáre pod videom smerujú práve na jej vzhľad, niektorí sa obávajú o jej zdravie.

Adele si pripomenula hrôzy spred troch rokov a uctila obete tragédie v Grenfell Tower:

"Chcem vám všetkým dnes poslať veľa lásky. Aj keď je pre nás dôležité zapamätať si tú osudnú noc, je rovnako dôležité vnímať, kde sme teraz a oslavovať tie životy, ktoré to prežili," hovorí v dojemnom videu speváčka, ktorá sa mimoriadne aktívne zapájala do programu na podporu obetí tragédie v Grenfell Tower. Okrem toho podporila petíciu, v ktorej žiadala vtedajšiu premiérku Theresu May o verejné vyšetrovanie tohto nešťastného požiaru.

Speváčka začiatkom roka šokovala svojou premenou, keď schudla vyše 50 kíl:

"Veľmi ma mrzí, že nemôžeme byť všetci spolu, je to vždy veľmi smutná a zároveň krásna udalosť," vyznala sa speváčka a zaspomínala sa predošlé spomienkové akcie, ktorých sa aktívne zúčastnila.

Požiar s tragickými následkami vypukol 14. júna v 24-poschodovej obytnej výškovej budove Grenfell Tower v západnej časti britskej metropoly Londýn. Hasičom trvalo vyše 24 hodín, kým požiar uhasili a odhalili tak skutočne hororovú scénu. V budove prišlo o život až 72 ľudí, vrátane 18 detí, zranených bolo 74 ľudí, z toho 20 ťažko. Príčinou požiaru bola s najväčšou pravdepodobnosťou pokazená chladnička, ktorá začala horieť v jednom z nájomných bytov, no vyšetrovanie zároveň poukázalo na nedostatočne protipožiarne opatrenia a zlý  stav budovy po rekonštrukcii z roku 2016.