19.4.2024
Ariana Grande pokorila rekord! TÝMTO prekonala Carey, Drakea aj Biebera!

Tomu sa povie rana do čierneho. Po dlhých rokoch čakania sa fanúšikovia speváčky Lady Gaga dočkali jej nového hudobného počinu. Speváčka a jej manažment zjavne nenechali nič na náhodu a vybrali na spoluprácu také hviezdy, s ktorými bude úspech zaručený.

Medzi najjasnejšie hviezdy dnešnej svetovej popovej scény patrí jednoznačne speváčka Ariana Grande. Čoho sa táto mladá dáma v posledných rokoch dotkne, to premení na zlato. V spojení s jej staršou kolegyňou Lady Gaga v týchto dňoch dobíjajú svetové rebríčky s hitom Rain on me.

​​Nie je teda žiadnym prekvapením, že spojenie hviezd s ich niekoľko miliónovými fanúšikovskými základňami vystrelilo spoločný hudobný počin na prvú priečku prestížnej svetovej hitparády Billboard Hot 100. „Je to metafora opisujúca slzy. A zároveň množstvo alkoholu, ktoré som vypila, aby som sa otupila,“ prezradila speváčka v rozhovore v rádiu Beats 1 pozadie textu piesne Rain on me, čo v preklade znamená Prší na mňa.

Spolupráca dvoch populárnych speváčok priniesla obom želané ovocie:

Počas spolupráce sa speváčky podľa vlastných slov veľmi zblížili, keďže aj mladá Ariana má za sebou náročné obdobie tragédií. Okrem smrti jej bývalého priateľa, rapera Mac Millera, bola aj svedkom hroznej udalosti. Na jej koncerte v Manchestri v roku 2017 vyčíňali teroristi, hrozný útok si vyžiadal 23 mladých životov a takmer tisícku zranených. „Tá žena si prežila veľmi ťažké veci, život ju veľmi skúšal, to je nepopierateľné. No mala úžasnú schopnosť dokázať sa s tým všetkým vyrovnať,“ hovorí Gaga súcitne a s obdivom smerom k mladšej kolegyni, Ariane Grande.

​Ariane sa pesničkou podaril husársky kúsok. Trhla rekord, keď má ako prvá v histórii štyri pesničky po vydaní rovno na prvom mieste v hitparáde. Mariah Carey, raper Drake a Justin Bieber to dokázali len s tromi skladbami.

Aj takto Ariana Grande a Lady Gaga propagovali svoj klip na sociálnych sieťach:

parched @ladygaga @weatherchannel ☁️ #rainonme

Príspevok, ktorý zdieľa Ariana Grande (@arianagrande),

V minulosti to vytiahla 26-ročná speváčka z nuly na vrchol tohto rebríčka s piesňami Thank U next a 7 rings, a prvú priečku jej tiež priniesla spolupráca s Justinom Bieberom v pesničke Stuck with U. Pre Gagu je to už piata jednotka v hitparáde, no radí sa zároveň medzi troch najlepších sólo spevákov v posledných troch dekádach rokov 2000, 2010 a 2020. Takýto úspech dosiahli už len speváčky Mariah Carey a Beyonce.