13°
28.3.2024
Mal Karel Gott vízie o koronavíruse? TOTO povedal dva mesiace pred smrťou!

Blízky priateľ meastra Karla Gotta prezradil mrazivú predpoveď, ktorú vraj spevák vyslovil len pár mesiacov pred jeho smrťou. Tá sa mala týkať aktuálnej situácie vo svete v súvislosti s koronavírusom. Akoby túto katastrofu predvídal.

Český fotograf Miloš Schmiedberger stretol speváka iba dva mesiace pred jeho smrťou a prezradil, že český Zlatý slávik mal veľmi zvláštne vízie.

Pre denník extra.cz český fotograf porozprával, o čom sa s Karlom rozprávali a aký pocit v ňom maestro zanechal. „Sedeli sme v kaviarni v centre Prahy s Jirkom Karampolem. Karel išiel okolo, bol unavený, pozeral sa do zeme. Ale keď sme na neho zavolali, na všetko sa vykašľal a rozprávali sme sa ešte ďalšie dve hodiny. Ožil, žartoval, bol skvelý,“ opisuje dojmy zo stretnutia so spevákom fotograf, ktorý je zároveň manažérom českého herca Jiřího Karampola (81).

Na počesť 80. narodenín Karla Gotta vyrobili limitovanú edíciu bankovky s jeho podobizňou:

​Karel Gott zomrel v prvý októbrový deň, teda ani nie päť mesiacov pred vypuknutím koronavírusu v Európe. Pri debate s Milošom mal  predpovedať nielen svoju smrť, ale aj príchod inej temnej udalosti.

„Bavili sme sa aj o jeho knihe, a o nej povedal, že ju už nestihne dokončiť. A potom povedal Pozri sa okolo seba na ľudí. Sú smutní, ako sa tvária, akí sú nešťastní. Akoby mala  prísť nejaká katastrofa.' A o pár mesiacov prišiel koronavírus. Karel mal zvláštne vízie,“ tvrdí Schmiedberger a dodal, že Gott vždy rád filozofoval na rôzne témy, ako nesmrteľnosť a podobne. Či šlo o zhodu náhod, alebo mal božský Kája schopnosti, o ktorých možno ani sám nevedel, sa však už jeho fanúšikovia nedozvedia. No pre mnohých bolo, a aj vždy bude, jeho najdôležitejšou schopnosťou rozdávať radosť prostredníctvom hudby.