Veľká mizéria! Hanychovej sa nedarí nielen vo vzťahoch - TENTO krach je škrt cez rozpočet!
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Po rozchode s Jaromírom Soukupom (54) sa začala ukazovať Agáta Hanychová (38) v spoločnosti tak, ako ju roky rokúce všetcio poznali - sexi a veľmi sporo odetá. Je to dosť veľký kontrast oproti tomu, ako sa obliekala na spoločenské udalosti počas partnerského vzťahu so Soukupom, keď pôsobila vždy elegantne. Ona to vysvetľuje svojsky, že vraj má už iba oblečenie, ktoré nosila ako veľmi mladá, lebo nič iné nemá, ani nekupuje nové. Pritom mala e-shop s oblečením vlastnej značkou, no ako sa ukázalo, už to neplatí.
Agáta Hanychová
U Agáty Hanychovej netrvá nič dlho. Týka sa to aj partnerského vzťahu a tiež jej aktivít. Ešte vlani sa vo veľkom venovala biznisu s oblečením so svojou vlastnou značkou, ktoré predávala v e-shope. Hoci web oficiálne stále funguje, návštevník veľmi rýchlo príde na to, že výber je tam už len veľmi obmedzený. Na facebookových stránkach obchodu je posledný príspevok z vlaňajšieho mája. Krátko nato sa zoznámila a dala dokopy s Jaromírom Soukupom, ktorému venovala počas ich pobytu v Marbelle všetok svoj čas a azda si celkom oprávnene myslela, že tento biznis už po boku boháča potrebovať nebude.
Ich vzťah prebiehal až tak intenzívne, že hneď prvý mesiac počali spolu dieťa. Počas tehotenstva účinkovala aj v jeho televízii ako moderátorka a na svoj obchod už zrejme ani nemala čas. Iste je to tak až doteraz, keď má pre zmenu starosti s päťmesačnou Rozárkou. Potvrdila to aj sama, keď na otázku Blesku, či má ešte stále svoju značku, odpovedala: "Už nie. Nemám ju. Nestíhám to. Už nič neplánujem. Som momentálne rada, že si stihnem vyčistiť zuby."
Starostlivosť o Rozárku vraj Agáte neumožňuje venovať sa biznisu s jej e-shopom:
Otázky na túto jej podnikateskú aktivitu sa začali množiť po tom, čo sa Agáta ukázala na otvorení nového obchodu a obliekla sa podľa mnohých dosť neprimerane, keď mala na sebe krátke tričko pod prsia a mini džínsovú sukňu s rozstrapkaným okrajom. Bola si toho zrejme vedomá a hneď začala s vysvetľovaním. "Práve dnes som hovorila svojmu manažérovi, že je to fakt trápne a vyzerá to, že sa obliekam na pätnásť, pretože nemám chuť chodiť pre seba nakupovať. Takže nosím tak pätnásť rokov staré oblečenie," prekvapila odpoveďou, ale ťažko jej veriť, že by na tom bola skutočne tak zle.
Tento outfit spôsobil pobúrenie:
Instagram/AH
Tvrdí, že alternatívou k behaniu po obchodoch pre ňu nie je ani nakupovanie cez internet. "Nakupovať online sa bojím, že mi niečo ukradnú z karty. Som taká stará škola. Nakupujem deťom a vlastne ani tým nie, pretože momentálne všetko dedia po sebe," uviedla šetrná influencerka. Pritom svoj prvý e-shop rozbehla už pred ôsmimi rokmi s oblečením z talianskeho skladu, kam len pridávala visačky so svojou značkou. Ktovie, čím bude kompenzovať výpadok v prijímoch po zrušení e-shopu, no je celkom dobre možné, že ju už skutočne uživí influencerstvo. A neskôr pribudnú aj alimenty od Soukupa, ktoré iste nebudú malé.