Jasno
Bratislava
Klement
23.11.2024
Gwyneth Paltrow nestíha biznis so svojou vagínou! Jej 15-ročná dcéra ju povzbudzuje!
Zdielať na

Gwyneth Paltrow nestíha biznis so svojou vagínou! Jej 15-ročná dcéra ju povzbudzuje!

Archívna reportáž

Už je to nejaká tá chvíľa čo fanúšikovia Gywneth Paltrow (47) svoj idol nezhliadli v žiadnej významnejšej filmovej úlohe. Možno bude za tým aj jej nový biznis zaoberajúci sa životným štýlom a zdravím a širokou škálou s tým súvisiacich produktov. Projekt s názvom Goop založila v roku 2008, a známejším v našich končinách sa stal vďaka kontroverznému produktu, vonnej sviečke s názvom „Toto vonia ako moja vagína“.

Ak by niekoho zaujímalo ako vonia prirodzenie známej herečky, čo bol asi zámer celého nápadu, môže si túto sviečku kúpiť, ale buchne sa po vrecku. Predajná cena je okolo 80 eur, no napriek tomu sa dobre predáva a nie vždy je na sklade. Možno aj preto musela herečkina 15-rocná dcéra svojej mame pripomenúť, aby tento produkt nezabudla v dostatočnom množstve naskladniť.

Gwyneth na sociálnej sieti zdieľala príspevok, na ktorom je v jej notese veľkým písmom rukou napísané: „Vyrob viac vaginálnych vajíčok a sviečok“. Herečkina dcéra Apple, v preklade Jablko, teda nepadla ďaleko od stromu.  Svojou pripomienkou narážala na výrobok z dielne matkinej firmy, ktorý je vyrobený z polodrahokamu menom ruženín, vybrúseného do tvaru vajíčka a vkladá sa do presne "toho" otvoru na ženskom tele. Má slúžiť na spevnenie vaginálneho svalstva a tým posilnenie panvového dna.

Pre Gwyneth nie sú sexuálne témy žiadnym tabu:

​O svojej značke natočila niekoľko sérii reality show pre známu streamovaciu spoločnosť:

Názov sviečky sa spája s vtipným príbehom, keď sa Gwyneth nevedela rozhodnúť, ktorú vôňu si má vybrať pre jej najnovší výrobok. A tak pri testovaní rôznych vôní so svojím parfumérom, Douglasom Littleom zrazu našla víťaza so slovami „Hm, táto vonia ako moja vagína“. Douglasovi evidentne zmysel pre kontroverziu, a dajme tomu, že aj pre humor, nechýbal a názov novej vonnej sviečky bol na svete.

Príspevok zdieľala Gwyneth na sociálnej sieti:

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

Apples interpretation of my to-do list #quaranteen

Príspevok, ktorý zdieľa Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow),

Gwynethina firma Goop sa prezentuje ako značka venujúca sa zdravému životnému štýlu a s tým súvisiacich produktov. Za svoje alternatívne metódy, inšpiráciu v ezoterike a východných liečebných postupoch si však vyslúžila aj kritiku z radov odborníkov, ktorí niektoré jej produkty a rady označili za zavádzajúce a zdraviu škodlivé. Dôvodom mali byť vedecky a lekársky nepodložené fakty. Napriek tomu sa vraj firme darí a fanúšikovia sa možno dočkajú ďalšieho produktu s Gwynethiným telesným odórom.

Súvisiace články

Najčítanejšie