Zatiahnuté
Bratislava
Roman, Romana
23.2.2025
Amatérčina hrubého zrna! Meghan je ľuďom opäť na smiech!
Zdielať na

Amatérčina hrubého zrna! Meghan je ľuďom opäť na smiech!

Zdroj: instagram/Meghan

Snahu Meghan Markle (43), aby sa presadila v americkom biznise, niektorí hodnotia už ako zúfalstvo. Vlani sa dočkala posmechu, keď po dvoch rokoch príprav na spustenie predaja výrobkov pod jej značkou predstavila iba džem. Navyše musela zmeniť názov značky, no hrozí, že ho bude musieť zmeniť opäť, ako aj logo.

​Bývalá seriálová herečka Meghan Markle sa po vydaji za princa Harryho honosí kráľovský titulom vojvodkyňa zo Sussexu. Namiesto toho, aby bola pre britský kráľovský dvor prínosom, podľa mnohých práve ona primäla manžela, aby spolu odišli do Ameriky a vybudovali si tam vlastné sídlo a biznis. Hneď po príchode ale nabrýzgali na členov kráľovskej rodinu, čím si sympatie verejnosti nezískali. Na všetky ich počiny sa odvtedy nahliada zväčša kriticky. Zmluvu s nimi pre ich neschopnosť zrušil Spotify a ani na Netflixe sa im zatiaľ veľmi nedarí.

Meghan sa teraz snaží presadiť s jej novým kulinárskym seriálom With Love, no už januárovú premiéru odložila na marec. Nádeja sa, že seriál by jej mal pomôcť spropagovať jej lifestylovú značku s predajom kulinárskych špecialít a kníh, wellness výrobkov aj vecí do domácnosti. "Táto nová kapitola je rozšírením toho, čo bolo vždy mojím jazykom lásky, krásne spájajúcim všetko, čo si vážim – jedlo, záhradkárčenie, zábavu, uvedomelý život a hľadanie radosti v každodennom živote," vysvetlila Meghan na svojej stránke Instagramu, ktorú spustila na začiatku tohto roka. Ale ako obvykle pomerne amatérsky prístup prejavila už s názvom jej značky, ako aj s logom, a nastal problém.

Názov American Riviera Orchard po námietke o plagiátorstve zmenila na As Ever (Ako vždy), no ako sa zistilo, aj obchody s týmto názvom už fungujú v Kalifornii aj New Jersey. Ukázalo sa tiež, že aj logo s dvomi palmami a kolibríkmi poletujúcimi okolo nich, zrejme skopírovala. Z mestečka Porreres na Malorke sa pre The Mirror jeho starostka vyjadrila, že logo sa nápadne podobá na erb, ktorý používajú od roku 1370 a bude preto žiadať jeho odstránenie. Meghan k návrhu loga pridala dojímavú historku, že palmy sú ako ona a Harry, a kolibríci raz vleteli do ich domu, čo princ považoval za odkaz od zosnulej mamy. Či však niekto ešte Meghan verí po tomto všetkom, je otázne. Skutočne je otázne, či si nevie najať profíkov, aby sa podobným prešľapom vyhýbala, alebo ide podľa hesla, že aj negatívna reklama je reklama.

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa @aseverofficial

Zdielať na

Najčítanejšie