11°
Eliška
7.10.2024
Na jej postave to už vidno! Monika Bagárová priznala, ako to je!

Rumia by už rada prijala súrodenca

Odkedy sa objavila Monika Bagárová (30) v šoubiznise, zaradila sa nielen medzi veľmi talentované, ale aj najpôvabnejšie speváčky. Pekná tvár, štíhla postav, ale aj milý úsmev sú jej silnou devízou. Navyše, má aj šťastie, keďže od čias, keď sa ako 15-ročná zviditeľnila v speváckej súťaži, sa jej postava veľmi nezmenila, až na obdobie tehotenstva. No aj to, čo nabrala, rýchlo zhodila. No aj tak nebola v poslednej dobe úplne spokojná. Dbá preto o to viac na životosprávu a aktuálne pritvrdila pridaním pravidelného cvičenia.

​Až na občasné zhrešenie vo fasfoodoch, s čím už údajne už dávnejšie úplne sekla, sa Monika Bagárová snaží o zdravé stravovanie, a dobroty si dopraje len vzácne. Keď však vidí, alebo ju upozornia netaktní sledovatelia jej instagramového profilu, že sa trochu zaguľatila, začne to riešiť. So začiatkom školského roku, odkedy začala jej dcérka Rumia (4) pravidelne navštevovať škôlku, má na seba viac času a časť z neho vyhradila aj cvičeniu. Má z toho radosť, lebo sa už ukázali na jej postave aj pekné výsledky.

Na svoju dcérku je Monika Bagárová veľmi naviazaná. Do minulého roku ju dokonca ešte občas aj dojčila, najmä pri zaspávaní sa toho Rumia veľmi dožadovala. Monika nemala srdce jej to odoprieť, hoci kvôli tomu trpela bolesťami chrbtice, no čo by matka pre dieťatko nespravila. Odkladala aj pravidelnú dochádzku do škôlky, keď videla, ako sa tomu Rumia bráni. S tým je však už koniec, od septembra obe nastúpili na pevný režim a prospelo im to. "Viem, že je na skvelom mieste," povedala pre Super.cz o škôlke speváčka s tým, že začiatky boli ťažšie a vyronili aj slzičky. No pre Moniku to znamená celé hodiny času, ktoré má zrazu pre seba.

Príspevok, ktorý zdieľa Monika Bagárová (@bagarovamonika)

"Ja mám dopoludnia po rokoch priestor pre seba. Je to trošku zvláštne, ale užívam si to. Chodím cvičiť, mám hodiny spevu, mám režim. Mám priestor si sadnúť s manažérom a riešiť veci. Je to super," zverila sa s jej novou situáciou Bagárová. Pochvaľuje si veľmi ako to prospelo aj jej telu a mysli. "Robí mi to veľmi dobre. Hlava funguje inak. Je super sa zamyslieť i nad tým, čo človek je a ako funguje. Výsledky človek pocíti hrozne rýchlo. Po týždni som už cítila, že som oveľa viac fresh, že je mi lepšie. Chcela by som si to udržať. Dúfam, že mi to dlho vydrží," skonštatovala s nádejou. Spokojný pohľad do zrkadla vie byť silnou motiváciou a Monika už teraz vidí, že jej snaha sa opláca. Možno sa totiž už čoskoro opäť zaguľatí, no tentokrát to nebude jedlom...