12°
Olympia
17.9.2024
Rozpútal sa boj! Drsné obvinenia Maduaru voči MC Erikovi pre osud zosnulej Barbary!

Po 36 rokoch od vzniku skupiny Maduar sa jej zostávajúci členovia pustili do boja s ich bývalým členom Erikom Arestom (52) kvôli vlani zosnulej Barbare Haščákovej (†43). Maduar dnes tvoria už len bratia Juraj a Ladislav Matyinkovci. Tí sa nedávno rozhodli vo videu zaútočiť na Arestu nevyberaným spôsobom a kladú mu vinu aj za to, ako smutne dopadla Barbara. On sa ale ohradil a vyhráža sa súdom.

​Kedysi v skupine Maduar začínala aj vlani zosnulá speváčka Barbara Haščáková (†43). Mala iba štrnásť rokov, keď naspievala vokály k jednej skladbe skupiny a hneď dostala ponuku na pozíciu speváčky. Maduaru vďaka tomu prudko stúpla popularita, no zakrátko ju Barbara spolu s Erikom Arestom opustili a začali ako duo MC Erik a Barbara. Ale po vydaní ich jediného albumu sa Barbara rozhodla pre sólo kariéru. Žiaľ, vlani opustila tento svet a keď jej skupina Maduar chcela vzdať hold na koncerte, začali sa okolo toho šíriť nepekné reči.

Juraj a Ladislav Matyinkovci, ktorí teraz tvoria Maduar, sa preto rozhodli nakrútiť video so šokujúcimi údajmi o pozadí Barbarinej tragédie po jej odchode z Maduaru s Erikom Arestom. "Zostala v obkľúčení troch dospelých osôb, z toho každý si realizoval nejaké svoje ambície – či už náš bývalý člen, či už jeho otec, alebo jej mama, ktorá bola nesmierne ambiciózna, kariérne nastavená, to sme si my zažili s ňou. Toto nezdravé prostredie spôsobilo okamžitý odklon od toho, čo je normálne a čo je správne pre vývoj štrnásťročného dieťaťa," uviedli.

"Toto sú traja ľudia, ktorí spôsobili a stoja za tým, že sa jej osobnostný a svojím spôsobom i ten kariérny život vyvinul nesprávnym smerom. Z nášho pohľadu jej mali pomôcť práve a v prvom rade títo ľudia, aj preto, že boli pri zrode všetkých jej problémov. To, že nepomáhali, vypovedá o mnohom. Nám to nenáleží hodnotiť, ale nepríde nám to správne," uzavreli bratia Matyinkovci po zhodnotení situácie.

Príspevok, ktorý zdieľa MC Erik (@mcerikofficial)

Na Arestu ešte nakládli, že ich chcel zlikvidovať, aby zničil konkurenciu. Ten sa k tomu vyjadril: "Na sociálnych sieťach skupiny Maduar sa objavilo video, ktoré obsahuje nepravdivé, nepodložené a urážlivé informácie o mojej osobe, mojej rodine a rodine Barbary Haščákovej. Chcem jasne zdôrazniť, že tvrdenia uvedené vo videu sú klamlivé a zavádzajúce." Chce verejné ospravedlnenie a odstránenie videa. Spolu s Barbarinou rodinou zvažujú aj právne kroky.