14°
Ľudmila, Ľudomila
16.9.2024
Smutný koniec legendy! Elton John už nevidí na jedno oko, pôjde to ďalej..?

V posledných rokoch musela spevácka legenda sir Elton John (77) riešiť viaceré svoje zdravotné problémy. Aktuálne sú jeho fanúšikovia znepokojení zo správy, že po ťažkej infekcii má na jednom oku len obmedzené videnie. Podstupuje preto liečebný proces, ale ide to vraj len veľmi pomaly.

​O starnúcu britskú superstar, sira Eltona Johna, majú jeho fanúšikovia poslednú dobu starosti. Ako písali v Today News pred niečo vyše rokom, spevák sa pošmykol vo svojej vile v Nice vo Francúzsku a mal problémy s chôdzou. Preto preventívne navštívil miestnu nemocnicu, ale napokon sa mu podarilo zotaviť doma. Netají sa ani tým, že po operácii prostaty má problém s udržaním moču. Začiatkom leta prezradil na sociálnej sieti majiteľ obchodu so športovou obuvou v Nice, že sa mu tam spevák pred ním uprostred predajne vymočil do plastovej fľaše.

Najnovšie sa sám Elton posťažoval na sociálnej sieti, že má problém so zrakom. "Počas leta som bojoval s ťažkou infekciou oka, ktorá mi, žiaľ, spôsobila len obmedzené videnie na jedno oko. Liečim sa, ale je to extrémne pomalý proces a nejaký čas potrvá, kým sa do postihnutého oka vráti zrak," zveril sa sledovateľom. Nezabudol spomenúť, že je "vďačný za skvelý tím lekárov a sestier a moju rodinu, ktorí sa o mňa tak dobre postarali". Vzápätí mu prišlo veľa povzbudivých komentárov od fanúšikov.

Rozlúčkové turné bolo úžasné:

​Medzi nimi nechýbajú ani také hviezdy ako návrhárka Donatella Versace, legendárna tenistka Billie Jean King, či spevák Billy Joel. Všetci mu posielajú veľa lásky a prajú skoré uzdravenie. Problémy s infekciou mal spevák aj pred piatimi rokmi. Vtedy postihla jeho ucho a musel preto odvolať svoj koncert na Floride. Vlani sa Elton John rozlúčil s fanúšikmi poslednýkrát z pódia na svojom koncerte v Štokholme 8. júla. Ukončil tam zároveň svoje rozlúčkové celosvetové turné The Farevell Yellow Brick Road, ktoré trvalo s prestávkami päť rokov. Na záver poprial všetkým jeho priaznivcom zdravie, šťastie a všetku lásku sveta. Snáď sa mu to dvojnásobne vráti.

Príspevok, ktorý zdieľa Elton John (@eltonjohn)