13°
Alojza
23.10.2024
Adele láme srdce fanúšikom! TOTO rozhodnutie nechcel počuť nikto!

Hviezdna speváčka Adele (36) opäť dokazuje, že vie aj vypnúť a dať prednosť svojmu súkromiu. Posledné dva roky mala pracovných povinností až nad hlavu, keď každý víkend účinkovala v Las Vegas počas jej rezidenčných koncertov, teraz pre zmenu absolvuje svetové turné. Už ale vie, že by chcela viac času s partnerom Paulom Richom (42), aj s jej synom z bývalého manželstva. Rozhodla sa preto pre radikálny krok.

​Momentálne je britská speváčka Adele v Európe, kde sa má zdržať až do októbra. Minulý týždeň sa prišla pozrieť do Mníchova na miesto, kde sa bude počas augusta konať jej osem koncertov pred 74 tisíckami divákov. V nedeľu si šla pozrieť aj majstrovstvá Európy vo futbale, kde vo finále prehralo anglické mužstvo so Španielskom. Krátko predtým zdieľala na Instagrame snímky špeciálne pre jej koncerty vybudovaného pop-up štadióna s poznámkou, že to bude "pekelne vzrušujúce". Bude tam aj miesto s anglickým pubom a stánkami s predajom špeciálne navrhnutých koktejlov.

Organizátori sa snažia dostať do Guinessovej knihy rekordov za najväčšiu obrazovku všetkých čias, ktorá meria 220 metrov na dĺžku. Adele povedala, že videoinštalácia umocní zážitok fanúšikov. "Chcú prosto vidieť vašu tvár a vedieť, že ste to vy, takže obrazovky sú obrovské," vysvetľovala. Prvé predstavenie sa uskutoční 2. a posledné 24. augusta a vstupenky sú už takmer vypredané. Nemeckí fanúšikovia sa iste nevedia dočkať, no správa, ktorú aktuálne Adele zverejnila, zarmútila úplne všetkých. "Po tom všetkom chcem veľkú prestávku a myslím, že sa chcem na chvíľu venovať iným kreatívnym veciam. Viete, ja doma vôbec nespievam. Aké zvláštne to je, že?" speváčka svetu oznámila, že si potrebuje dať pauzu s neurčitým dátumom návratu. Už to raz spravila a trvalo dlhých desať rokov, kým sa vrátila k tvorbe.

Príspevok, ktorý zdieľa Adele (@adele)

Jej predposledný album vyšiel v roku 2011, ten posledný až v roku 2021, potom sa zaviazala na víkendové rezidencie v Las Vegas, kde nedávno dokončila svoje 90. vystúpenie v Caesar's Palace s kapacitou 4 000 ľudí. Táto skúsenosť bola pre ňu emocionálne vyčerpávajúca a stala sa vraj zlostnou. "Moja nádrž je momentálne celkom prázdna. Nemám vôbec žiadne plány na novú hudbu," priznala vyhorená hviezda. Šou sa má skončiť v novembri a Adele sa po nej plánuje vrátiť do Británie, kde jej asistentka už všetko pripravuje na jej príchod, ako tvrdil nemenovaný zdroj pre The Sun. Dodal, že Adele je "Britkou skrz naskrz" a na návrat domov a jej "veľkú pauzu" od spevu sa veľmi teší. Jej sklamaní fanúšikovia si budú musieť na ňu počkať, otázne je, či to bude opäť desať rokov, alebo nebodaj dlhšie. Adele má ale v pláne druhé dieťa s milovaným mužom, a tak má priority celkom jasne upratané.

Návrat Adele bol udalosťou roka: