20°
Diana
1.7.2024
Dvojaký meter! Nahý herec na Oscaroch ľudí pobavil, vyzývavo oblečená speváčka je ale zhejtovaná!

Veľké pobavenie vyvolal v marci na udeľovaní Oscarov úplne nahý herec John Cena, ktorý priniesol zapečatenú obálku s menom výhercu za najlepší kostýmový dizajn. Obálkou namiesto figového listu si zakrýval len intímne miesto, pričom sa z publika ozýval smiech a neskôr pribúdali pobavené, ale aj obdivné komentáre o jeho dokonalej figúre. Keď sa ale teraz na módnej šou na Place Vendôme v Paríži objavila odvážne odetá speváčka Katy Perry (39), vyvolala pohoršenie, ba mnohí ju v komentároch na sociálnych sieťach vyslovene zhejtovali v moralistických výlevoch.

​Show Vogue World sa po New Yorku a Londýne konala do tretice tento rok v meste módy, v Paríži. Anna Wintour na tlačovke ešte vo februári označila New York "pouličným veľtrhom Vogue World", Londýn "očarujúcou nocou v divadle na podporu umeleckých a kultúrnych organizácií" a Paríž "otváracím ceremoniálom na oslavu 100 rokov módy a športu, ako aj tohto výnimočného mesta". Ako miesto pre šou bolo vybrané obľúbené parížske námestie módy Place Vendôme. Medzi špeciálnymi hosťami sa jej zúčastnila aj speváčka Katy Perry.

Príspevok, ktorý zdieľa KATY PERRY (@katyperry)

Počas prehliadky venovanej štýlu 80. rokov sa Katy predviedla v sprievode dvoch bubeníkov v odvážne odhaľujúcich šatách z kolekcie Noir Kei Ninomiya. Šaty zložené z geometrických obrazcov jej sotva zakrývali prsia, ktoré jej voľne pohupovali a tiež smerom k slabinám šaty zakryli až to najintímnejšie miesto. Niektorým sa odvážny model páčil, no mnohí začali moralizovať o tom, čo je "vhodné" či "nevhodné" pre ženu, matku a pochopiteľne, prišlo aj na hodnotenie postavy.

Katy v kritizovaných šatách:

"Zdá sa, že na míle a míle okolo neboli žiadne zrkadlá," či "Nemusí sa takto nahá ukazovať na verejnosti. Čo zostáva Orlandovi?" alebo "Asi to nie je najmúdrejšia voľba. Ale je tu jedna istota – pokiaľ sa k tomu musíte uchýliť, tak vaša kariéra mieri veľkou rýchlosťou dolu". A nechýbali ani tvrdšie hejty. Jej partnerovi Orlandovi ale nikto nevyčítal, keď celkom nahý pred časom pádloval na doske, či keď si počas nakrúcania v Prahe odskočil zaplávať nahý do rieky Berounky. Fotografia s jeho holým zadkom kolovala na sociálnych sieťach aj s vtipnými komentármi. Nehovoriac o tom, že úplne nahý John Cena si vyslúžil skôr obdiv ako hejty. Evidentne pre ženy platí iný meter, ako majú niektorý pocit. A niet lepšej odpovede, ako že sa na hejty nielen hviezdy vykašlú a budú nosiť to, čo sa im páči.

Zdanlivo nahý John Cena na Oscaroch: