14°
Hermína
6.5.2024
Dcéra zosnulého Laufera až teraz priznala detaily o jeho stave! NEBOL v umelom spánku!

Takmer štyri roky od operácie srdca, pri ktorej obľúbený český spevák Josef Laufer upadol do kómy, sa jeho bezútešný stav ukončil skonom vo veku 84 rokov. Aj keď je to smutná udalosť, mnohí aj z jeho kolegov sa vyjadrili, že to azda bolo v jeho prípade už vyslobodenie. Ležal roky pripútaný k nemocničnej posteli a nič nenaznačovalo, že vníma svoje okolie. Navštevovala ho pravidelne jeho dcéra, ktorá k nemu nepustila nikoho ani z blízkych a nepodávala ani bližšie informácie o jeho stave. Prehovorila až teraz.

​Ako uviedla Ester Lauferová, otcova smrť nastala v sobotu večer. Aby ukončila rôzne dohady, prezradila pre eXtra.cz, čo sa udialo. "Otec zomrel prirodzenou cestou na srdcovú zástavu. Teraz by som rada uviedla na pravú mieru, ako to bolo. Štyri roky bol v kóme, z ktorej sa neprebral. Bol to vegetatívny stav. Nebol na prístrojoch, ale neprebral sa k vedomiu. V každom prípade nebol v umelom spánku," vysvetlila Ester jeho bezútešnú situáciu.

Veľmi si želala, aby nastal nejaký zázrak a otec sa prebral, púšťala mu jeho obľúbené piesne, hlasové odkazy jeho kamarátov, skúšala mu čítať aj v angličtine, ktorou rozprával v detstve, ale nič z toho nepomohlo. "Otecko bojoval statočne, ale postupne slabol. Vyhrať to nemohol, takže som rada, že už to nemusí ďalej podstupovať. A ja sa s tým časom vyrovnám, aj keď mi zomrel otec a na to sa nikdy nedá pripraviť," racionálne konštatovala zronená Ester.

Laufer si do vysokého veku zachovával skvelú kondičku a nikdy nestratil ani výnimočnú charizmu ako predviedol aj v jojkárskej šou:

​Jej rozhodnutie, že rozlúčka s ním prebehne súkromne, iba v kruhu najbližšej rodiny a priateľov, musia rešpektovať všetci jeho priaznivci. Pre nich však poskytlo pietny priestor divadlo Broadway, kde mu môžu prejaviť úctu. Minútou potlesku si ho uctili už v nedeľu pred predstavením Ostrov pokladov, na ktorom sa Laufer spolupodieľal ako autor scenára a textov piesní.