17°
Ingrida
8.5.2024
Ani Cruise, ani Hamilton! Shakira zbalila tohto o 16 rokov mladšieho fešáčika!

Po búrlivom verejnom rozchode s futbalistom Gerardom Piquém (37) sa speváčka Shakira (47) začala opäť viac venovať svojej speváckej kariére. Popritom jej fanúšikovia sledovali, či sa po jej boku neobjaví nový muž a spájali ju okrem iných aj s Tomom Cruisom, či Louisom Hamiltom. Zdá sa, že jej srdce ale napokon patrí mladému hercovi, no jej priatelia sa obávajú, že z jeho strany to nie je úprimné a ide mu len o zviditeľnenie sa.

​Minulý mesiac vydala Shakira svoj 12. štúdiový album Las Mujeres Ya No Lloran. Jej fanúšikovia si na to museli dlhú dobu počkať. Ako sa speváčka zverila, svoju kariéru odložila kvôli expartnerovi Gerardovi Piquému, aby sa mohol venovať naplno futbalu. Podľa jej slov sa obetovala pre lásku. Jej priatelia sa obávajú, či sa v láske opäť nesklame s novým mužom po jej boku, o šestnásť rokov mladším britským hercom Lucienom Laviscountom (31). Nedávno ich spolu odfotili v New Yorku, keď sa spolu vybrali na večeru do talianskej reštaurácie po jej koncerte na Times Square.

Vo februári nakrúcala Shakira s Lucienom video k singlu s Cardi B s názvom Punteria a pozornému oku neunikla chémia medzi nimi. Podľa zdrojov z DailyMail spolu skutočne chodia, ale nie je to ešte nič vážne. Jej priatelia sú však znepokojení, Lucien má za sebou dlhú históriu randenia s celebritami. Obávajú sa, či ide z jeho strany o skutočné city a nielen o jej slávu, aby sa pri nej zviezol na vlne popularity. Vzhľadom na jeho rozsiahly zoznam vzťahov s celebritami sa zdá, že ich obavy nemusia byť úplne neopodstatnené a mohlo by jej to opäť zlomiť srdce.

Shakira a Lucien v klipe:

Lucien vyrastal neďaleko Burnley v Anglicku, ale jeho otec pochádza z karibskej Antiguy. Už v desiatich rokoch fotil ako model a vzápätí sa dal na herectvo. Prvú rolu získal v dráme BBC1 Clocking Off, v roku 2007 na seba upozornil v seriáli Grange Hill. V roku 2021 získal prelomovú rolu v komediálnej dráme Emily In Paris a vraj by už rád zamieril do Hollywoodu. Randil vždy s celebritami, v roku 2009 si začal s víťazkou Big Brother Sophie Reade, neskôr s mladými herečkami Dominique Jackson, Chelsee Healey, Chloe Green, speváčkami Anne Pinnock, Jesy Nelson aj s  Kelly Osbourne. Ale so Shakirou sa dostáva jeho milostný život skutočne na špičku šoubiznisu, ostáva veriť, že to zatiaľ obaja neberú privážne, aby sa vyhli zbytočným sklamaniam.

Príspevok, ktorý zdieľa Shakira (@shakira)