20°
27.4.2024
Farna zažiarila na megakoncerte! Keď vyšiel na pódium jej muž, všetkým sa zatajil dych!

Od jej vlaňajších narodenín, keď oslávila Ewa Farna v auguste jubilejných tridsať rokov, to po materskej dovolenke opäť rozbehla naplno aj s koncertovaním. Až teraz si ale dopriala skutočne mega narodeninovú oslavu v podobe veľkolepého koncertu pred vypredanou pražskou O2 arénou. Pre veľký úspech sa konal rovno až dvakrát. Ewa vyzerala skvelo a predviedla takú show, že aj odborníkom vyrazila dych.

​Svoje postavenie jednotky na českej hudobnej scéne potvrdila Ewa Farna aj na svojom narodeninovom koncerte. O2 aréna praskala vo švíkoch a iste nikto neoľutoval, že prišiel. Speváčka predviedla životný výkon nielen spevom za podpory vokálneho zboru, ale si aj zatancovala spolu s tanečnou skupinou a v jednom momente si trúfla aj na akrobatické číslo, keď preletela na lane nad hlavami divákov.

Príspevok, ktorý zdieľa Ewa Farna (@ewa_farna93)

No najdojemnejší moment nastal vo chvíli, keď si Ewa strihla láskyplný duet s manželom Martinom Chobotom, pri ktorom sa všetkým priam zatajil dych. Obaja sa totiž spolu na verejnosti veľmi nepredvádzajú, aj preto sa začali šíriť klebety, či v ich vzťahu nie je kríza. Teraz dali títo sympatickí rodičia dvoch detí jasnú odpoveď. Ešte vzácnejší bol tento moment aj preto, že Martin už pred časom z Ewinej skupiny odišiel, a tak to bolo aj pre nich vzácne, že mohli po čase obaja výnimočne stáť na pódiu bok po boku.

Romantický duet manželov:

Ewa potvrdila svoj status kráľovnej popu na českej scéne a jej výkon ospevovali nielen jej fanúšikovia, ale aj kolegovia zo šoubiznisu. Známy hudobný publicista a moderátor Honza Dědek napísal s obdivom: "Keby som nesedel, tak by som sa z toho posadil! Od prvej do poslednej noty strhujúce spevácke výkony, skvelé tanečné čísla, perfektná kapela, dychberúca scéna. Ewi, veľmi ďakujem, že som to mohol vidieť! Simply the best!“

Príspevok, ktorý zdieľa Libor Bouček (@liborboucek)

Ewa ohúrila aj moderátora Libora Boučeka. "Včera som bez dychu sledoval jeden z vrcholných momentov jej príbehu. Strhujúce. Emotívna horská dráha, od zborového spevu celej haly, cez najkrajší manželský love song, až po biele krídlo v nebi pre Davida. V béžovej farbe oblečenia som dojato plával na jej vlne. A chcem plávať ďalej. Ewa je kráľovnou. A to v 30. Ďakujem Ti za možnosť byť pri tom, blízkosť, humor a inšpiráciu. Ten večer nikdy nezmizne. Bravo!, napísal na Instagrame a podobne ohromení boli aj manželia Brzobohatí. Ewa dokázala všetkých nadchnúť aj po vyše 15 rokoch na hudobnej scéne, jej show bola naozaj výnimočná a niet pochýb, že ešte roky bude žiariť na špici.