14°
27.4.2024
Pricestovali aj cez pol sveta na koncert, ten sa NEKONAL! Bendig svojich fanúšikov prekvapil

Po tom, čo sa prevalilo, že spevák Jan Bendig (30) mal údajne vopred dohodnúť incident s múkou s útočníkom na Českých slávikoch, zostal nejaký čas ticho. Napokon dal von obsiahle vyjadrenie, v ktorom trvá na tom, že o ničom vopred nevedel. Zrejme aj z obavy, ako na to budú reagovať jeho fanúšikovia, preložil svoj marcový koncert na november, napriek tomu ale niektorí priaznivci tohto sympatického rómskeho speváka prišli.

​Na Honzu policajné vyhlásenie o jeho dohode s útočníkom na základe výsledkov vyšetrenia detektívov z odboru extrémizmu a terorizmu ťažko doľahlo. Pochopiteľne, spustila sa vlna hejtu a aj niektoré známe tváre ostali v rozpakoch. "Táto kauza mi vzala neskutočne veľa energie a psychickej pohody, ktorú som potreboval na následné tanečné i spevácke skúšky," oznámil Jan v správe o zrušení koncertu.  Mnohých fanúšikov však neodradilo ani to, že koncert preložil až na 30. novembra, a do Prahy napriek tomu v sobotu prišli.

Podaktorí možno preloženie koncertu nezaregistrovali, ale väčšina už mala zakúpené letenky aj ubytovanie, a tak sa rozhodli užiť si jarnú Prahu aj bez koncertu. Dočkali sa ale aj Bendiga. "Ďakujem dievčatám z môjho fanklubu, že sa im podarilo dnešné stretnutie pred O2 Universum zorganizovať, a my sme sa tak mohli vidieť, objať sa, vyfotiť sa a tiež trebárs zaspievať. Bol som vážne dojatý, koľko vás dorazilo, ako veľmi fajn to bolo a akú podporu som od vás cítil," napísal spevák na jeho stránke a poďakoval fanúšikom, ktorí prišli až z Anglicka, Belgicka, Švajčiarska, ba aj Ameriky. Tí museli byť s priam súkromného VIP stretnutia nepochybne nadšení.

Bol to poriadny šok, keď Honzu zasypala na červenom koberci múka:

"Sľubujem vám, že to 30. 11. doslova zabijeme a bude to nezabudnuteľný koncert i večer. Ďakujem, že ste a že mi dávate podporu, ktorá ma nabíja energiou do ďalšej práce. Verím, že toho tento rok zažijeme naozaj veľa a koncert v O2 Universum bude veľkým vyvrcholením toho všetkého. Teším sa na všetko a hlavne na každého z vás. MILUJEM VÁS!" zavŕšil svoj obsiahly príspevok dojatý Honza. Jeho kauza s múkou bude ale pokračovať. Je v podozrení z priestupku krivého vysvetlenia a polícia prípad odovzdala správnemu orgánu k prešetreniu. Hrozí mu pokuta až 50 tisíc korún. Bendig sa bude brániť prostredníctvom právneho zástupcu, no berie to ako výzvu zrejme v duchu, čo človeka nezabije, to ho posilní.

Príspevok, ktorý zdieľa Jan Bendig (@bendigjan)