13°
Anastázia
30.4.2024
Kolaps českej hviezdy! Fanúšikovia sa jej na najočakávanejšej akcii nedočkali!

Pre českú legendu, ktorá žiari na popovej scéne už 50 rokov, speváčku Petru Janů (71) je obdobie chrípkovej sezóny nočnou morou. Nejedenkrát musela kvôli svojmu zdravotnému stavu rušiť koncerty a vystúpenia na spoločenských podujatiach. V období fašiangov má vždy veľa ponúk vystupovať na plesoch, nebolo to inak ani tento rok. Ako hlavná hviezda mala mať hodinový koncert na prestížnom Česko-Slovenskom plese v pražskom Obecnom dome. Zradilo ju však zdravie.

​Zdravotný kolaps Petry Janů len pár hodín pred plesom spôsobil organizátorom poriadny stres a museli to narýchlo riešiť. Rozhodne to ale nebolo naschvál, nedalo sa inak. "Večer pred Obecným domom som vystupovala na plese v Ústí nad Labem, tam už som odspievala v horúčkach. Dúfala som ale, že to do rána vyležím," prezradila Petra pre Ahaonline.cz. Ráno však na tom bola ešte horšie, navštívila preto hneď lekára, ktorý ju vystrašil, že sa jej viróza usadila už aj na prieduškách a dôrazne ju varoval pred vystúpením.

Okamžite volala usporiadateľom plesu, ktorí veru nadšení neboli. Od lekára si nechala potvrdiť práceneschopnosť, "keby ju potreboval usporiadateľ,"dodal Petrin manažér René Kekely. Večer na jubilejnom desiatom ročníku Česko-Slovenského plesu chýbala, a iste jej to bolo ľúto, lebo spolu s Petrom Nagyom sa mala predstaviť ako legenda československej hudobnej scény. Za mladšiu generáciu vystúpila slovenská speváčka Kristína a hudobník Ondřej Brzobohatý.

"Strašne mňa a celú moju kapelu Amsterdam ten Obecný dom mrzí. Ležím ale štvrtý deň v posteli a zdá sa, že mi je fajn. Musí. Vo štvrtok s Amsterdamom spievam v Jindřichovom Hradci a potom ma čakajú ďalšie plesy. Nemôžem si dovoliť marodiť," zverila sa Petra iba deň pred jej koncertom. Skutočne sa jej podarilo úspešne vrátiť na pódiá a už aj ťahá šnúru plesov a iných akcií. Ostáva veriť, že bude mať na to dosť síl a pevné zdravie.