21°
Berta
2.7.2024
Opäť zamilovaný! Po búrlivom rozvode sa hviezdny herec zaľúbil do TEJTO speváčky!

Po náročných mesiacoch, keď musel slávny hollywoodsky herec Kevin Costner (68) riešiť rozvod so svojou dlhoročnou manželkou Christine Baumgartner (49), prichádza zjavne pomaly na krajšie myšlienky. Postaral sa o to jeho kamarát Richard Branson (73), ktorý ho koncom novembra pozval na svoj ostrov v Karibiku. Nezabudol mu však zabezpečiť príjemnú spoločnosť a vyzerá, že sa tam herec zblížil s o takmer 20 rokov mladšou sympatickou speváčkou Jewel (49).

​V pozemskom raji na jednom z Panenských ostrovov, ktorý vlastní britský miliardár Richard Branson, zrejme zasiahol herca Kevina Costnera opäť Amorov šíp, keď tam spoznal pôvabnú speváčku Jewel, píše People. On sa po osemnástich rokoch manželstva rozviedol s Christine Baumgartner, Jewel je rozvedená už od roku 2014. Za manžela mala kovboja, profesionálneho jazdca amerického rodea, Tya Murraya. V roku 2011 sa im narodil syn Kase Townes Murray, ale v manželstve vydržali len šesť rokov.

Na svoj ostrov pozval Richard Branson Kevina, aby mu vraj pomohol odvrátiť myšlienky od jeho nedávneho trpkého a údajne nečakaného rozvodu. Zároveň ponúkol Jewel, aby tam usporiadala jej charitatívnu zbierku pre nadáciu Inspiring Children Foundation. Oboch pozná už roky a nie je jasné, či Branson túto romancu "plánoval", alebo prosto preskočila iskra celkom náhodne.

Pripomeňte si Jewel jedným z jej hitov:

Ich stretnutie prebehlo prirodzene a zdá sa, že si hneď obaja padli do oka. Dvojica sa údajne zblížila počas víkendu na Deň vďakyvzdania, keď na ostrove pobudli týždeň. Podľa zdroja sa zatiaľ spolu len zabávajú, nie je to vraj nič vážne, no na jednej zverejnenej fotografii vidno, ako má Costner drží Jewel okolo pása.

Speváčka sa s radosťou priznala k dovolenke s Costnerom na pozvanie Bransona, bol tam s ňou aj jej pubertálny syn:

Príspevok, ktorý zdieľa Jewel (@jewel)

Pre magazín People prezradil zdroj z ich blízkosti, že "na obidvoch stranách je ozaj veľká príťažlivosť", ale všetko prebieha prirodzene. "Jewel je nezávislá a rozhodne s ním nerandí kvôli tomu, že je to Kevin. Má rada typy, ako je on, a Kevin je zas rád vo vzťahu, takže je to skvelé," tvrdí zdroj, ktorý zrejme pozná oboch. "Určite sa niečo medzi nimi dialo. Koketovali, keď boli spolu, akoby sa práve zamilovali, ale snažili byť diskrétni," dodal. Azda by už hercovi fanúšikovia dopriali pokojný vzťah, ktorý vydrží navždy.