34°
Božena
27.7.2024
Štefan Margita žiari po boku tejto blondínky! Ide o INTÍMNE spojenie!

Skon Hanky prežíval Štefan veľmi ťažko

Po vyše roku od skonu milovanej manželky Hanky Zagorovej (†75) vidno, že operný spevák Štefan Margita (67) už pookrial a vrátil sa mu aj úsmev. Veľmi mu pomohla práca, ktorej má našťastie ešte stále dosť. Na nový vzťah zrejme pomyslenie nemá, no predsa len sa dal aktuálne dokopy s istou sympatickou blondínkou a je to doslova intímne spojenie...

​Na svete je nový duet Štefana Margitu s Martou Kovaříkovou, rodinnou priateľkou, ktorá ale nie je profesionálnou speváčkou. V novom klipe piesne s názvom Intimity sa vyznáva spevák zo vzťahu s krásnou blondínkou, ktorú stvárnila práve Kovaříková. Predstavuje svet luxusu a bohémskej noblesy, kde o pretvárku nie je núdza. V reálnom svete však Margita našiel úprimnú lásku a vzťah s Hankou Zagorovou. Aj výber partnerky k novému duetu súvisel s tým, že sa s Martou poznala a vraj ju pochválila, že má príjemný hlas. Podľa názoru mnohých sa na Hanku podobá.

"Najprv som mala nahovoriť len slová, ale potom sme spolu ešte naspievali refrén. Nesmierne ma to potešilo a veľmi dúfam, že mu neurobím hanbu," uviedla Marta v rozhovore pre Showtime. Spočiatku bola vraj po ponuke od Margitu v rozpakoch, so spevom totiž veľa skúseností nemala, hoci s umením áno. Kovaříková bola v minulosti víťazkou vo svetových tanečných súťažiach, objavila sa aj módnych mólach. Je zberateľkou umenia a podporuje charitu pre detí z detských domovov.

žasné spojenie dvoch hlasov, tenor pána Margitu a jemný hlas Marty sa k sebe skvelo hodia. Teším sa na ďalšie piesne," znel jeden z ohlasov, ktoré Margitu aj Kovařííkovú iste potešili. "Keď máte okolo seba toľko skvelých ľudí, je naozaj radosť pracovať. Ďakujem krásnej Martičke Kovaříkovej, ktorá obohatila klip nielen svojím spevom," vyzdvihol na sociálnej sieti spoluprácu s jeho dlhoročnou rodinnou známou Štefan Margita. Je skvelé vidieť, že ani skone milovanej Hanky nestratil chuť tvoriť a prináša fanúšikom nové piesne.