11°
Danica, Dana
16.4.2024
Šťastná novina! Dara prišla s veľkou správou, ktorú už mnohí tak trochu čakali!

Tam, kde je do niečoho zainteresovaný populárny moderátor Leoš Mareš (46), sa nič dlho neutají. Vlani začiatkom októbra to bol práve on, kto prezradil novinku, že Dara Rolins (50) chystá v januári veľkolepý narodeninový koncert v O2 aréne. Teraz to bol opäť on, kto zdieľal na Instagrame, že speváčka prichádza s veľkou novinou. A takmer súbežne to potvrdila aj ona.

​Mega koncert v pražskej O2 Aréne na počesť Darinej päťdesiatky bol skutočne šou, ktorá bude v prítomných ešte dlho rezonovať. Aj Darina eufória z úspechu pokračuje, a hoci tvrdila, že to bude jedinečná a neopakovateľná záležitosť, mega úspech je presvedčil, že si to zopakuje. Leoš Mareš potvrdil, že je muž činu, ktorý Daru k druhému koncertu v O2 Aréne tak trochu dotlačil.

Veľkolepý narodeninový koncert si Dara Rolins veľmi užila a teší sa aj z jeho úspechu u divákov z bleskovo vypredaného hľadiska O2 arény. "Bolo to najkrajšie vyvrcholenie raketovej cesty od nápadu, ktorý nevznikol v mojej, ale v hlave Leoša Mareša. Stalo sa tak na spomienkovom koncerte v O2 aréne na počesť Karla Gotta. Nasadil mi tam chrobáka do hlavy a neprestal ma s tým nápadom bombardovať, kým som nepovedala, že idem do toho. Som šťastná, že som to urobila. Bol to ten najkrajší darček k narodeninám," vyznala sa Dara po koncerte pre Super.cz.

Nebol by to Leoš Mareš, aby nepokúšal Daru opäť, keď videl jej radosť a nadšenie, ako aj dobrú odozvu u návštevníkov koncertu. Už sa javilo, že populárna speváčka uprednostní pred prípravou na ďalšiu šou radšej pokoj v náruči futbalistu Pavla Nedvěda (50), ale vďaka úspechu jej narodeninového koncertu si to rada zopakuje opäť. "Áno, mal byť jeden jediný, najväčší koncert a nemal sa nikdy opakovať, ale pretože ste si to vyžiadali, a pretože sa do toho zapojil môj kamarát Leoš, ktorý ma ukecal, tak bude koncert Dara 2. Chcela som, aby ste to počuli odo mňa," odkázala Dara svojim fanúšikom na Instagrame.

Príspevok, ktorý zdieľa Dara Rolins (@dararolins_vermi)

To ale zjavne netušila, že to Leoš Mareš, hneď po jej kývnutí na jeho naliehavý návrh, ako prvý zdieľal na Instagrame. "Ja som sa teraz dorozprával s Darou Rolins. Povedala mi, že oukej, že Dara Dva môže byť. Nemáme ešte termín, ale to nie je dôležité," pochválil sa. Ako na prvom koncerte, tak bude aj na druhom jeho producentom, čo je jeho nová zábava, ktorá mu iste dobre vynáša. "Bude to pre tých, ktorí nevideli prvý, čo nezohnali vstupenky, pre tých, čo tentokrát chcú tancovať na ploche, kedykoľvek budú chcieť. Ideme hľadať termín, všetko sa včas dozviete," vábil už teraz záujemcov, ako to vie naozaj skvelo, čomu nasvedčujú aj jeho vlastné vypredané koncertné show. Ako Dare, tak aj iným speváckym hviezdam, chce dopomôcť k ešte väčšiemu úspechu, pochopiteľne, s nemalým osobným osohom.

Príspevok, ktorý zdieľa Leoš Mareš (@leosmares)