14°
19.4.2024
Dara priznala, že sa dala "zoservisovať"! TOTO všetko podstúpila v rámci omladzovania!

Na veľkolepom narodeninovom koncerte v pražskej O2 aréne si dáva speváčka Dara Rolins (50) naozaj veľmi záležať. Je to jej prvá šou v naväčšom koncertnom priestore v Česku, pričom ona sama by si ale na to bez povzbudenia jej priateľa Pavla Nedvěda (50) asi netrúfla. V rámci príprav nechce nič zanedbať a to, ako vyzerá, patrí k tomu najdôležitejšiemu. Nečudo, že do seba neváha investovať.

​Iba krátko pred svojím sobotným koncertom v O2 aréne sa Dara Rolins konečne vybrala na miesto, kde vedia robiť s krásou priam zázraky. Aj keď vyzerá stále veľmi mladistvo, nie je to celkom zadarmo a ona si to veľmi dobre uvedomuje. Keď sa dozvedela o novej neinváznej metóde na podporu obnovy kolagénu v pokožke, ktorý vypĺňa vrásky, vypína pokožku a spevňuje kontúry tváre, neváhala ju vyskúšať.

Na Instagrame sa tým speváčka hneď pochválila a vraj to nebolo jediné, čo podstúpila pre krásu. "V rámci príprav na môj veľký koncert som si stihla skočiť do servisu. Najprv zuby, potom vlasy, nechty a teraz návšteva kliniky pre nové ošetrenie tváre," otvorene priznala. Hoci má päťdesiatku na krku, stále chce čo najviac ohurovať svojím zjavom, do ktorého už roky investuje nemálo peňazí a svojho úsilia. Svedčí o tom okrem tváre aj jej vyšportovaná pekná postava udržiavaná v dobrej kondícii, ktorú bude potrebovať, aby zvládla svoje veľké, vyše dvojhodinové exkluzívne narodeninové vystúpenie v O2 aréne.

Takto pred dvomi rokmi hovorila Dara o láske len teoreticky:

Dara neskrýva, že svojej kráse pomáha ako sa dá a celkom detailne vysvetlila, aké zákroky teraz absolvovala. "Termolifting a mezotransdukciu, tzv. bezihlová mezoterapia. Po ošetrení sa v pokožke vytvára nový kolagén, pleť sa vypne, vyhladia sa vrásky a obnovia kontúry tváre," pridala aj informáciu o tom, aký efekt má vyšetrenie priniesť.

Príspevok, ktorý zdieľa Dara Rolins (@dararolins_vermi)

Nepochybne sa majú návštevníci koncertu na čo tešiť, bude to zaiste pastva aj pre oči - aj z pohľadu kostýmov či efektov, ale iste bude žiariť aj samotná hviezda. K skvelému výzoru jej zaiste pomáha aj láska k Pavlovi Nedvědovi, s ktorým sa vraj cíti "extrémne dobre", hoci už ani neverila, že niekoho takého raz stretne. On ju zbožňuje rovnako a bol to práve jeho nápad, aby urobila koncert v O2 aréne, čoho sa ona sama vraj obávala. "Nakoniec sa ale ukazuje, že vystúpiť z komfortnej zóny sa jednoducho vypláca," uznala Dara po tom, čo O2 arénu bleskurýchlo vypredala.