Zatiahnuté, dažďové prehánky
13°
Ingrida
8.5.2024
Šokujúce vyznanie lásky! Ben Cristovao zverejnil video s Bagárovou, netušila, čo sa deje!

Ben je pôžitkár, ktorý sa len tak ľahko skrotiť nedá

Ešte počas televíznej speváckej súťaže v roku 2009 svojím pôvabom očarila vtedy mladučká súťažiaca Monika Bagárová (28) nielen porotu a divákov, ale zamiloval sa do nej aj ďalší súťažiaci, miláčik divákov, Ben Cristovao (35). Po skončení súťaže pokračovali spolu ďalej v koncertovaní a tvorili pár aj v súkromí. Po troch rokoch sa v roku 2012 rozišli. Po desiatich rokoch si vlani našli opäť k sebe cestu.

​Pre Moniku Bagárovú bol vzťah s Benom Cristovaom prvý, a preto ťažko znášala rozchod. Ben jej vtedy údajne zlomil srdce neverou. Bola to ona, kto dal vedieť prostredníctvom sociálnej siete, že je koniec, slovami: "Myslím, že si každý z vás zaslúži vedieť, že s Benom už nie sme spolu." Pre mnohých to bolo veľké sklamanie. Aj keď sa neskôr objavilo po Benom boku zopár žien, stály vzťah nenašiel. Monika sa zas sklamala vo vzťahu s uzbeckým zápasníkom MMA Makhmudom Muradovom, ale vzišla z neho ich rozkošná dcérka Rumia (2,5).

Vlani v lete sa definitívne rozišli a Monika vzápätí našla novú lásku, karlovarského podnikateľa Leonarda Lekaja (31). "Áno, priznávam, že som zamilovaná a šťastná. Je krásne cítiť sa opäť milovaná," potvrdila zhruba pred mesiacom pre Blesk a odvtedy o láske priam šteboce. O to prekvapivejšie vyznelo nedávne vyznanie Bena Cristovaa. "Vždy som dúfal, že to budeš práve ty, budeš tá posledná. A skôr som hľadal šťastie inde, viem, že ty si čakala more dní," počuť v pozadí videa na TikToku slová Benovej piesne z roku 2017 Poslední, kde je vidieť aj smejúcu sa Moniku. Mal to byť zrejme náznak, že myslel práve ju. "Keď ste kamoši, ale zároveň tento text," napísal spevák hneď v úvode a celkom otvorene tak svoje city potvrdil.

Pozrite si spoločný počin Bena a Moniky v piesni s názvom Něco víc:

Video malo doteraz takmer milión zhliadnutí. Vzápätí prišlo veľa ohlasov. "Verím, že raz ešte budete spolu," komentoval ich návrat jeden z fanúšikov. "Sorry, som chlap, ale vy dvaja patríte k sebe," mieni ďalší. Vysvetlenie, o čo tu teraz medzi bývalou zamilovanou dvojicou ide, možno nájsť v Benovom ozname:  "Po 10 rokoch sme s Monikou napísali a nahrali duet s názvom NĚCO VÍC. Je na jej krásnom albume SILNĚJŠÍ a klip bude vonku 23. 12. 22,"  stálo v texte pod videom na sociálnej sieti. No okrem duetu s Benom je na albume  aj pieseň o Monike a jej novej láske Leovi. "Stal sa súčasťou môjho nového albumu, pieseň Plán je o našom vzťahu," vyznala sa šťastne zamilovaná speváčka Monika a dodala, že určite nakrúti aj klip. Ako je ale jasné z komentárov, všetci dúfajú, že Leonarda napokon nahradí Ben...

​Ben poslal do sveta tajomný odkaz smerujúci k jeho bývalej láske Monike, spôsobil ním ošiaľ:

@bennycristo Po 10 letech jsme s Monikou napsali a nahráli duet s názvem NĚCO VÍC. Je na jejím krásném albu SILNĚJŠÍ a klip bude venku 23.12.22 v 10:00 ?? #posledni #chci #necovic #monikabagarova x #bennycristo ♬ Poslední - Ben Cristovao