11°
20.4.2024
Veľká novina Ivany Gottovej! Na TÚTO správu všetci čakali!

Jeden rok a osem mesiacov prešlo od momentu, ktorý zarmútil celé Česko aj Slovensko - prišli sme o najslávnejšieho Zlatého slávika. Karel Gott zomrel 1. októbra po dlhom boji s ťažkou a nemilosrdnou chorobou, akútnou leukémiou, ktorá, žiaľ, vzala život aj Andymu Hrycovi. Od toho momentu všetci jeho fanúšikovia čakajú na čokoľvek, čo by im ich idola aspoň na moment v spomienkach vrátilo. No pandémia spravila plánom veľký škrt cez rozpočet.

Spomienkový veľkolepý koncert, dokumentárny film Karel, ale aj autorizovaná kniha, na ktorej do značenej miery pracoval aj samotný Karel Gott - to všetko očakávali fanúšikovia zosnulého maestra do pár mesiacov, či maximálne do roka od jeho odchodu z tohto sveta. No zatiaľ sa nedočkali ničoho, odhliadnuc od knihy spomienok, na ktorej sa podieľala Gottova dcéra Dominika.

Premiéra filmu Karel bola už skutočne na spadnutie a dokonca ho stihli uviesť aj ako otvárací film festivalu Febiofilm, no skutočnú slávnostnú premiéru s prítomnosťou Ivany Gottovej a ostatných hviezdnych hostí blízkych Gottovi, tesne nestihli. V plánovanom termíne premiéry Ivana dostala covid a kým sa vyliečila, vláda opäť zaviedla tvrdý lockdown.

Jediná kniha, ktorá vyšla, je tá Dominikina:

​No kým pri filme a spomienkovom koncerte mali ľudia pochopenie vzhľadom na opatrenia, meškanie vydania knihy sa Ivane Gottovej vysvetľovalo ťažšie. Hlavným problémom bola mravenčia práca vybrať do knihy z bezpočtu fotografií tie pravé. Ale zdá sa, že už aj toto tvorivý tím vyriešil a Ivana Gottová zverejnila v utorok dlhoočakávanú správu. Milí priaznivci manžela, s veľkou radosťou vám dnes môže po prvýkrát ukázať obálku autobiografie Karla Gotta Moja cesta za šťastím. Tento výstižný názov si manžel zvolil sám, rovnako ako titulnú fotografiu Lenky Hatašovej," potešila Ivana tisíce Gottových fanúšikov a poodhalila čo-to aj zo zákulisia prípravy publikácie.

Príspevok, ktorý zdieľa Karel Gott Agency (@karelgottagency)

Najdôležitejšie slová ale prišli vzápätí. "Knihu, ktorú Karel dopísal ešte za svojho života, nájdete v českých kníhkupectvách 14. júla 2021, v deň jeho nedožitých narodenín," znie zásadná veta, na ktorú mnohí čakali. Na Slovensku si na predaj knihy počkáme o 6 dní dlhšie. Maestro by sa tento rok dožil 82 rokov, no je to on, kto symbolicky dá svojim fanúšikom dlhoočakávaný dar. Ivana prisľúbila, že bude postupne pridávať ďalšie náhľady a "ochutnávky" z knihy.