12°
25.4.2024
Mirgová to konečne priznala! Má za sebou TÚTO plastickú operáciu!

Dominika Mirgová patrí medzi speváčky, ktoré to s hudbou nikdy nevzdali. Od speváckej súťaže, keď sa dostala do povedomia verejnosti uplynulo už 13 rokov a Dominika odvtedy neúnavne pracuje na svojej kariére.

Dominika Mirgová patrí medzi hŕstku finalistov speváckych súťaží, ktorí to so spevom mysleli skutočne vážne. Napriek tomu, že je to tvrdý biznis a dosiahnuť úspech nie je len tak, mama 5-ročného Peťka, to rozhodne nevzdáva.

Dominika však nezaujala fanúšikov len hudbou. Skutočne vyrazila dych, keď pred vyše rokom šokovala doslova novou postavou. Dovtedy bacuľka bola zrazu ako "laňka".

​Nielen schudnúť, ale najmä udržať si štíhlu postavu je pritom skutočný kumšt. A v prípade Dominiky to stále platí. No náhla rapídna strata na váhe si vypýtala aj daň. "Som mama, ktorá si odkojila nejaký ten čas, prešla dosť veľkou zmenou hmotnosti, žena a interpret, ktorý sa chcel cítiť proste lepšie. ÁNO, mám upravené prsia, už skoro 9 mesiacov," napísala úprimne Mirgová, hoci trošku s oneskorením.

Okay. Asi je najvyšší čas ? Chcem nech to máte pravdivo odo mňa, kým čoskoro Slovensko pohltia médiá a bulvárne články, ktoré by možno nemuseli byť pravdivé. Som mama, ktorá si odkojila nejaký ten čas, prešla dosť veľkou zmenou hmotnosti, žena a interpret, ktorý sa chcel cítiť proste lepšie. ”ÁNO” mám upravené prsia ??‍♀️ (už skoro 9 mesiacov ??) O to šlo, aby to pre mňa nepôsobilo vulgárne a aby to nebolo to prvé, čo si na mne človek všimne. NIE, nemala som žiadnu spoluprácu s klinikou, proste som si šetrila nejakú dobu euro po eure, aby raz môj dekolt mohol vyzerať takto a ja mohla konečne chodiť bez podprdy ? ale aj tak by som sa chcela poďakovať MUDr. Červeňovi za skvelo odvedenú prácu ?? PS: @zvolkoofficial sa páčia ? a @jirko_blatny_official sa dnes opije, že som to konečne dala von ??

Príspevok, ktorý zdieľa Dominika Mirgova (@dominikamirgovaofficial),

Pridala aj fotku, na ktorej je to zjavné, no Dominika, našťastie, zvolila "normálnu" veľkosť a jej kúpené prsia pôsobia celkom normálne. "O to šlo, aby to pre mňa nepôsobilo vulgárne a aby to nebolo to prvé, čo si na mne človek všimne," potvrdila pohnútky svojej voľby speváčka. Dodala, že si na operáciu poctivo našetrila a tešila sa na deň, keď bude môcť chodiť bez podprsenky. Podarilo sa, a Dominike patrí uznanie aj za to, že zbytočne nezahmlievala to, čo je aj tak zjavné.