12°
19.4.2024
Izolácia pritlačila Selenu Gomez k priznaniu! TRPÍ vážnou diagnózou!

Americká herečka a speváčka Selena Gomez (27) priznala tajomstvo svojho duševného stavu v online talk show Bright Minded svojej kolegyne a rovesníčky, speváčky Miley Cyrus (27). V rozhovore otvorene povedala o dlhoročnom trápení, aj o liečbe, ktorú musela absolvovať.

Bývala priateľka speváka Justina Biebera trpí podľa vlastných slov bipolárnou afektívnou poruchou osobnosti. Vo svete šoubiznisu robí táto diagnóza veľkú šarapatu a to najmä medzi mladšími ročníkmi. Mnohí z nich o svojom probléme otvorenie hovoria a neboja sa vyhľadať pomoc.

Miley Cyrus do svojej virtuálnej show pozvala okrem Seleny aj komika Jimmyho Fallona či speváka Eltona Johna. Rozoberali aktuálnu tému, ako zostať v dobrej nálade napriek izolácii a karanténe. Selena sa do témy zahĺbila natoľko, že po prvýkrát verejne priznala svoj duševný stav. „Navštívila som odborníka a po rokoch depresie a úzkosti som konečne prišla na to, prečo som toľko trpela. Uvedomila som si, že som bipolárna,“ priznala Selena.

Selena už roky bojuje so zdravotnými problémami:

​Tiež porozprávala o tom, že mnoho ľudí s bojuje s podobnými pocitmi, no boja sa o ne podeliť. V jej rodnom Texase je vraj duševné zdravie a jeho diagnostika tabu. „Vyžaduje sa od teba, aby si vyzerala, že si v pohode. Lenže potom sa v mladých a u detí hromadí hnev, pretože nie vždy je jednoduché zahrať, že je to tak,“ vysvetlila takto svoje úvahy Selena. „Čím viac informácií mám, tým viac mi to pomáha. Teraz keď už viem, čo sa so mnou deje, prestalo ma to tak desiť,“ povedala múdro speváčka.

Selena sa otvorila v instagramovej talkshow svojej koleygne Miley Cyrus:

Bipolárna porucha, žiaľ, nie je jediná Selenina diagnóza. Už v minulosti otvorene hovorila o svojom boji s lupusom, a tiež o transplantácii obličky. Tú v dôsledku tejto choroby podstúpila  v lete v roku 2017. Pomoc odborníka na duševné zdravie musela už vyhľadať v minulosti, keď neuniesla fakt, že jej bývalý priateľ Justin Bieber požiadal o ruku svoju, dnes už manželku, Hailey Baldwin.