19°
29.3.2024
Majk Spirit a Richard Müller majú nový videoklip. TOTO sú reakcie

Raper Majk Spirit zverejnil videoklip k piesni Nie som tu náhodou. V novinke sa objavil aj hosťujúci spevák Richard Müller.

Skladba sa nachádza na interpretovom najnovšom albume Majka Spirita Nie som tu náhodou (2018), na ktorom sa objavili aj Monika Bagárová, Anita Soul a Veronika Strapková.

"Richard je legenda, ktorú si naozaj veľmi vážim a už dávnejšie som uvažoval, že ho prizvem do nejakého songu. Keď som pripravoval môj aktuálny album nazvaný práve podľa tejto piesne, najskôr som plánoval len použiť intro z jeho piesne Kristove roky. Keďže Richardovi sa to páčilo, rozhodol som sa skúsiť to aj s týmto singlom. Myslím, že výsledok je výborný, aspoň ja som naozaj spokojný," povedal Majk Spirit.

S výsledkom spolupráce je spokojný aj Müller.

"Majka sledujem už dlhšie, páči sa mi to, čo robí, a keď ma oslovil na spoluprácu, rád som to prijal. Najprv ma požiadal, či by mohol použiť môj recitatív z piesne Kristove roky. Poslal mi nahrávku a bolo to veľmi dobré. Potom prišla pieseň Nie som tu náhodou. Majk napísal text, ktorý ma naozaj oslovil. Keď sme skladbu nahrávali, tak som si všimol, že môj hlas je 'úplne prevalený'. Bol som trochu neistý, ale vedel som, že keď mi pošlú nahrávku, môžem to stopnúť, ak sa mi to nebude páčiť. Avšak, keď som si to vypočul, bolo to super. Mladí ľudia vedia, čo robia a hlavne aj to, ako to majú urobiť. Hip-hop je legitímny žáner rovnako ako pop, džez, rock alebo čokoľvek iné. Nevidím dôvod, prečo by sa žánre nemali prepájať," vyhlásil Richard Müller.

Pozrite si klip:

Reakcie na klip sú takmer výlučne pozitívne, ľudia v komentároch si dokonca po prvých januárových dňoch trúfli označiť ho za video roka. Či ho niečo tento rok u nás prekoná je otázne, no na prvý pohľad ide o skutočne zaujímavé dielo.