14°
25.4.2024
Thomas Puskailer valcuje Slovensko, po vypredanom turné plánuje ďalšie

Známy spevák sa od druhej polovice augusta do prvého októbrového týždňa predstaví na siedmich koncertoch po Slovensku.

Spevák Thomas Puskailer sa v druhej polovici augusta predstaví v Maduniciach, koncom septembra na koncertoch v bratislavskej Dúbravke a v Starej tržnici v Bratislave a v októbri poteší priaznivcov v Bardejovských kúpeľoch, Svidníku, Trebišove a Michalovciach. Spomínané koncerty zároveň doplní aj ďalšími eko vystúpeniami, ktoré tentoraz nazval 'Eco Recykluj Tour'.

​Svoje spevácke aktivity mladý interpret v súčasnosti vyvažuje prácou v televízii JOJ, kde sa stal súčasťou tímu Ranných novín a pravidelne spieva aj v zábavnej relácii Heslo. Napriek nabitému diáru si však každý deň nájde čas aj na svoju rodinu a malého syna Noaha.

"Večer si pripravím témy pre Ranné noviny, vstanem o štvrtej ráno a idem do štúdia. Prácu v televízii som mal vždy veľmi rád a v živom vysielaní spravodajstva vládne také vzrušujúce napätie, ktoré ma veľmi baví. V ranných novinách sme úžasný tím, som televízii JOJ veľmi vďačný. Po raňajšom vysielaní sa hneď vraciam domov za manželkou Abbie a synom Noahom. Vždy si plánujem aktivity tak, aby bol čas na rodinu aj na prácu. A mám skvelého manažéra, ktorý to všetko manažuje," priblížil Puskailer.

Thomas sa takto rozcvičuje pred vysielaním Ranných novín:

​Práca v televízii mu pritom podľa vlastných slov priniesla väčšiu popularitu. "Nárastom mojej viditeľnosti v televízii sa totiž zvyšuje návštevnosť na mojich koncertoch. Ľudia sú zvedaví, akú tvorím hudbu a ja sa teším, keď sa s nimi po koncerte môžem porozprávať. Podpíšem im podpis karty a odfotím sa s nimi. Svojich fanúšikov si vážim," dodal spevák.