Spot o Slovensku získal bronz na medzinárodnom festivale
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Cenu za propagačný spot získala slovenská Rozprávková krajina
"Mimoriadne si vážim toto ocenenie aj preto, že je výsledkom intenzívnej práce nového tímu SACR a overením správnosti voľby nášho nového prístupu k propagácii Slovenska v zahraničí," uviedla Gavorová. Propagačný spot prihlásila do súťaže zahraničná zástupkyňa SACR v Česku.
Porota medzinárodného filmového festivalu turistických filmov Tourfilm ocenila Rozprávkovú krajinu 3. miestom v rámci 2. súťažnej kategórie - filmy do 30 minút z oblasti komerčnej turistiky. Predstihli ho len spot s názvom The European Championship z Rakúska a Korea, Sparkling z Južnej Kórey.
Cieľom 30-sekundového spotu, realizovaného vo forme filmového traileru a vytvoreného v piatich jazykových verziách, je zviditeľnenie značky Slovenska vo svete, k čomu ocenenie na medzinárodnom festivale vo veľkej miere prispeje. Spot vznikol prestrihaním filmových záberov SACR, ktoré prostredníctvom novej digitalizácie, grafiky, textov nadobudli podobu rozprávkovej krajiny.
O réžiu sa postarala Vera Wisterová, texty robil Kamil Peteraj, hudbu Martin Kavulič a anglickú verziu dabingu Don LaFontain. Aktuálne sa spot vysiela na najväčšom športovom kanáli Eurosport (od 12. augusta) a od utorka 7. októbra ho vysiela aj renomovaná americká spravodajská stanica CNN. SACR verí, že týmto spôsobom motivuje k návšteve Slovenska široké spektrum divákov oboch televízií.
Tohtoročný 41. ročník medzinárodného filmového festivalu prebiehal od 8. do 10. októbra v Karlových Varoch. Ide o najstarší filmový festival s tematikou turistických filmov na svete. Do súťaže sa tento rok prihlásilo 775 filmov a 438 multimédií z viac ako 137 krajín sveta, ktoré súperili v štyroch súťažných kategóriách.
Súčasťou festivalu je nielen súťaž filmov a videí predstavujúcich filmy národných boardov, regiónov, miest, komerčného cestovného ruchu a televíznych cestovateľských filmov, ale aj multimediálna súťaž (www +CD ROMy). Organizátorom festivalu je spoločnosť AvantPromotion.
Informovala o tom Zuzana Nemcová, referent pre komunikáciu a PR aktivity SACR.