14°
Ľudmila, Ľudomila
16.9.2024
Rakovina rozhodla o zúfalom čine?! Heřmánek o nej údajne vedel už rok!

Tragické rozhodnutie Karla Heřmánka, že svoj život ukončí ranou z pištole do hlavy, vyvolalo veľkú diskusiu, čo ho k tomu viedlo. V jeho živote vyzeralo všetko takmer dokonale, krásny vzťah mal aj s manželkou Hankou. Najčastejšie sa všetci prikláňali k tomu, že za to mohla neznesiteľná bolesť zapáleného trojklanného nervu na tvári. Objavila sa však nová informácia, že Heřmánek mal ešte horšiu diagnózu - rakovinu. Vedel o nej údajne už rok.

​Aj keď zápal trojklanného nervu patrí podľa odborníkov medzi najbolestivejšie diagnózy, mnohým sa nepozdávalo, že by to malo byť u Karla Heřmánka dôvodom až na samovraždu. Zdroj z Divadla Bez zábradlí to pre Blesk aktuálne aj potvrdil. "Pred necelým rokom mu našli rakovinu. Bola to strašná rana. Nabalilo sa to k problémom s bedrovými kĺbmi a chrbticou, potom sa ešte pridal zápal trojklanného nervu. Ale Karla do kolien dostala rakovina," prezradil hercove peripetie.

Rakovinu mu mali objaviť v ústach. "Myslím, že už keď mu to lekári povedali, začal premýšľať nad odchodom z tohto sveta," zamýšľal sa zdroj. Aj keď od bolesti trojklanného nervu mu mala pomôcť operácia gama nožom, na ktorú mal termín iba pár dní po jeho zúfalom čine, rakovina bola zrejme pre neho väčším strašiakom.

​Ako spomína režisérka Jasmina Blaževičová, s ktorou Heřmánek nakrúcal seriál Mozaika, na pľaci pri nakrúcaní bojoval s veľkou únavou. Medzi jednotlivými obrazmi si počas dňa musel viackrát odpočinúť, čo by mohlo nasvedčovať jeho vážnemu ochoreniu. Inak však na pľaci stále vtipkoval. "Potom si schrupol, zahral jeden záber a zas vtipkoval," uviedla. Žiaľ, napriek jeho veselej povahe trápenie nedokázal prekonať a rozhodol sa radikálne riešenie.