Arnold
1.10.2024
Svadba Bílej a Filipiho sa očakáva už roky! Lucie sa teraz vyjadrila, jej slová dojímajú!

Zakrátko to bude už deväť rokov, čo osud skrížil cesty speváčky Lucie Bílej (58) a Radka Filipiho (41). Aj keď ju už pred štyrmi rokmi požiadal o ruku, svadba sa doteraz nekonala. Zato si spolu užili nedávno svadbu speváčky Markéty Poulíčkovej (36), dlhoročnej Luckinej kamarátky. Vlani ju jej priateľ požiadal o ruku v Benátkach a ako sa patrí, do roka si povedali svoje áno aj oficiálne. Možno to bude inšpiráciou aj pre Lucku.

​Hoci už deväť rokov dokazuje Lucii Bílej jej urastený priateľ Radek Filipi lásku, ona sa k sobášu veľmi nemá, aj keď snubný prsteň od neho nosí na svojej ruke hrdo už štyri roky. "Svojho partnera naozaj milujem a sme spolu šťastní, ale neponáhľame sa," povedala pred časom speváčka pre Ahaonline.cz "Pre mňa už to samotné pokľaknutie a navlečenie prstienku je Áno navždy," tvrdila. "Myslím, že je ešte čas... Takto je to krásne, tak prečo to meniť," dodala, pričom ale celkom nevylúčila, že k sobášu raz aj dôjde.

Zatiaľ si Lucka mohla naplno užiť svadbu svojej dlhoročnej kamarátky Markéty Poulíčkovej, a to v netradičnej úlohe, keď ju odviedla k oltáru. "Držala som ju za ruku a zhovárali sme sa o obyčajných veciach. Bola absolútne skvelá a zároveň to bola jedna z najkrajších neviest. Bola to naozaj krásna svadba a bola som rada, že pri jej veľkom dni môžem byť," vyznala sa speváčka pre eXtra.cz. Hoci by mnohí dúfali, že sa Lucka inšpiruje, jej slová sú jasné. "Ja zažívam tak nádherné obdobie, že to nechcem ničím zakríknuť," má v tom Lucka jasno a teší ju jej harmonický vzťah.

Lucie sa raz dokonca s Radkom aj rozišla, mala obavy z ich vekového rozdielu:

​Zatiaľ vraj doma nemuseli s Radkom riešiť spory a ani sa nikdy nepohádali. "Ako spievam v jednej pesničke, keď je niečo pravé, je to prosté ako dych. Náš vzťah je obyčajný a tým je neobyčajný," krásne sa raz vyjadrila. Jej hlavu teraz naplno zamestnáva Divadlo Lucie Bílej a nová hra Sladké neřesti, ktorá tam mala 17. septembra premiéru. "Máme novú hru, nové sedačky i divadelnú oponu, tak dúfam, že to naši diváci ocenia," pochválila sa Bílá. V divadle zamestnala celú svoju rodinu. Myslí však aj na druhých nielen potešením z ich hier, ale chce pomôcť tiež tým, ktorých postihli nedávne povodne, podobne, ako to urobila aj v roku 1997. Niet divu, že pri takom všestrannom nasadení jej už ozaj čas na svadbu neostáva.

Lucka sa svadbou kamarátky neinšpirovala:

Príspevok, ktorý zdieľa Lucie Bílá (@luciebila)