18°
Roland
9.5.2024
Kríza vo vzťahu?! Šokujúce vyjadrenie Dary Rolins, dáva si pauzu od Nedvěda!

Tak ako aj minulý rok, vianočné sviatky a silvester strávila speváčka Dara Rolins po boku svojho priateľa Pavla Nedvěda v zasnežených Alpách. Zdieľala odtiaľ aj fotku, kde si spoločne s Pavlom a jej dcérou Laurou vykračujú po zasneženom chodníku v pozadí s majestátnymi horami ruka v ruke. O to prekvapivejšie teraz vyznievajú jej slová, že si chcú dať od seba pauzu.

​Po vlaňajšom januárovom mega koncerte v pražskej O2 aréne k Darinej päťdesiatke ju tam aj tento mesiac čakajú až dva vypredané koncerty. Aj pre takú skúsenú speváčku to musí byť veľký stres a zodpovednosť. Iste nechce svojich fanúšikov sklamať, ale opäť im pripraviť neopakovateľný zážitok, ako sa jej to podarilo vlani. Po troch rokoch chce vydať aj nový album, na ktorom sa chystá pracovať hneď po koncertoch. Akoby chytila po päťdesiatke druhý dych.

Veľmi ju k radosti zo života očividne nabudila láska k futbalistovi Pavlovi Nedvědovi, ale zároveň pre ňu iste nebolo jednoduché neustále za ním dochádzať do Talianska, kde žije. A tak si chce teraz od toho oddýchnuť. "Mám v pláne dať si úplný pokoj a stratiť sa. Odpočinúť si od Pavlíka aj od všetkých minimálne na dva mesiace. Potrebujem sa sústrediť na nový album a natiahnuť nové vnemy," zverila sa Rolins v programe Showtime, čím vyvolala okamžite špekulácie o kríze s Nedvědom.

Daru čakajú megakoncerty porovnateľné s tým minuloročným:

​So vzťahmi to mala táto populárna speváčka vždy problematické. Spočiatku veľká zamilovanosť a nádeje skončili skôr či neskôr rozchodom. Nie je jednoduché skĺbiť kariéru a súkromný život. K pohode vo vzťahu iste nepridávalo ani byť pod drobnohľadom verejnosti. To však už k popularite patrí a Dara s tým počíta. "Muži, s ktorými som bola, väčšinou presne to, čo na mne milovali, po čase začali nenávidieť," vysvetľovala svojho času. S Nedvědom jej to vraj nehrozí, obaja sú workoholici a obaja sú slávni, takže si nemajú čo vyčítať. "Myslím, že sa na seba s Pavlom budeme aspoň viac tešiť," obhajuje avizovanú pauzu v ich vzťahu Rolins a keďže sú už obaja skúsení a zrelí ľudia, je skutočne možné, že im to prospeje.