Ako zistiť úspech skladby? Stačí len tridsať sekúnd!
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Úspech piesne sa dá merať na sekundy! Ak song nezaujme poslucháča v prých tridsiatich sekundách, hit z neho nebude, tvrdia tí najpovolanejší.
Hudobný priemysel sa vyvíja a pravdou je, že staré-dobré platne a CDčká idú do úzadia. Vystriedali ich moderné nosiče ako iPod, MP3 a iné.
"Dnes máme streamingové či downloadové servisy. Začal nám tiež fungovať virtuálny internetový priestor a viac ako polovicu našej produkcie ženieme práve týmto kanálom," vysvetľuje Peter Riava, riaditeľ Universal Music.
Úspech na slovenskej scéne
Hoci sa technika posúva, ešte stále si mnohí kúpia aj CD v peknom obale. Dôkazom je i novinka Richarda Müllera, ktorá ešte ani na pultoch nie je, no spevák má ďalšie ocenenie do zbierky!
"Je to úžasný pocit, lebo keď má človek v obore, v ktorom sa pohybuje takú rezonanciu, je to veľmi kladné," priznáva Richard.
Oceneniami sa pýšia i chalani z kapely I.M.T. Smile. Hoci majú ešte veľa rokov na scéne pred sebou, označujú ich za legendu.
"Legenda? Neverím, že o nás niekto tak pekne hovorí! To je, že wau!," konštatuje zaskočený Ivan Tásler.