Sony oznámila predĺženie premietania filmu This Is It
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Len v USA sa This Is It za jediný deň zaradil medzi najlepšie zarábajúce hudobné dokumentárne filmy.
V USA by mal film bežať až do konca novembra. V zahraničí sú naplánované rôzne časové dĺžky predĺženia. Snímka zarobila za prvých päť dní dovedna 101 miliónov dolárov (69 miliónov eur). Oznámil denník Los Angeles Times.
Náklady vo výške 60 miliónov dolárov, ktoré musel hudobný koncern Sony zaplatiť za nákup dokumentárneho materiálu, sa týmto ľahko pokryli. V USA sa This Is It za jediný deň zaradil medzi najlepšie zarábajúce hudobné dokumentárne filmy.
Film sa dostal na prvé miesto sledovanosti v kinosálach. Od piatka do soboty priniesol do pokladníc 21,3 milióna dolárov. Viac ako dve tretiny celkových príjmov pochádzalo z krajín mimo Amerík. Nemecko prispelo sumou 6,3 milióna dolárov, dodáva nemecká tlačová agentúra DPA.