Vicky Beckham je "telom" značky Empori Armani
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
V New Yorku začala reklamná kampaň na spodnú bielizeň Empori Armani
Beckham spoločne s prezidentom spoločnosti Macy Terrym Lundgrenom odhalili pre zákaznícku verejnosť 6-metrovú reklamnú tabuľu s novým imidžom kampane.
Victoria tvrdí, že sa na kampaň poctivo pripravovala. „Bola som v jednom kole. Možno si pomyslíte, že vyzerám fajn, ale fotiť spodnú bielizeň chce vždy odvahu a hlavne treba vyzerať čo najlepšie," hovorí Victoria. „Tvrdo som na sebe pracovala, aby som si dodala sebaistotu.“
Po slávnostnom odhalení 35-ročná ex-Spice Girl pozdravila fanúšikov a pózovala fotografom. Victoria nie je jediná z rodiny Beckhamovcov, ktorá má za sebou skúsenosti s fotením spodnej bielizne. Vyšportované telo Vickinho manžela Davida sme mohli na bilbordoch obdivovať v roku 2007.