Ďalšie prestížne ocenenie pre bratov Coenovcov
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: REUTERS
Film bratov Coenovcov Táto krajina nie je pre starých (2007) naďalej žne úspechy.
Film bratov Coenovcov Táto krajina nie je pre starých (2007) naďalej žne úspechy. Snímka, ktorá si z tohtoročných Oscarov odniesla štyri sošky, získala na 37. udeľovaní Key Art Awards cenu za najlepšiu reklamnú kampaň roka.
Key Art Awards hodnotia najlepšie filmové plagáty, trailery, televízne spoty a reklamy a posudzujú aj ďalšie marketingové úsilie. Udeľovanie cien, ktorého sponzorom je magazín The Hollywood Reporter, sa uskutočnilo v piatok počas ceremónie v Los Angeles.
Snímka Táto krajina nie je pre starých si z odovzdávania odniesla ďalšie tri ceny vrátane najlepšieho traileru a najlepšej grafiky. Štyri ocenenia, napríklad za dizajn svojej internetovej stránky, získali Simpsonovci vo filme (2007) a snímke s názvom 300 putovali tituly za najlepšiu reklamu v tlači a televízii.
Naprázdno neobišli ani Pán včielka (2007), Ratatouille - Dobrú chuť! (2007), Juno (2007) či Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006). Režisér Judd Apatow získal cenu Visionary Award. Tú dostávajú filmoví tvorcovia, ktorí inšpirujú marketingovú kreativitu.