Panelák získal takmer dve pätiny televízneho trhu
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: joj.sk
Úvodná epizóda 193-dielneho seriálu zaujala v priemere 650.000 divákov, čím si televízia ukrojila 37,5 percenta z trhu.
Nový slovenský seriál Panelák si v pondelok pozrelo viac divákov, ako je bežné pre ktorýkoľvek iný titul televízie Joj.
Úvodná epizóda 193-dielneho seriálu zaujala v priemere 650.000 divákov, čím si televízia ukrojila 37,5 percenta z trhu. Napísal to dnes portál Medialne.sk.
"Úspech prvého dielu je predovšetkým úspechom marketingu, diváci začali spontánne prepínať na Panelák počas Aj múdry schybí (vysielanom konkurenčnou Markízou)," poznamenal portál.
Pozícia Markízy ako jednotky na slovenskom televíznom trhu však ohrozená nebola, dodal.
Joj podľa portálu v pondelok úspešne odštartovala aj novú reality šou Nevera po slovensky.
Program, v ktorom jeden z partnerov nechá druhého sledovať kamerami a súkromným detektívom pre podozrenie z nevery, si v hlavnom vysielacom čase pozrelo 468.000 ľudí.
To znamená, že program zaujal takmer štvrtinu zo všetkých Slovákov, ktorí v tom čase sedeli pred televíznou obrazovkou.